Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Weer een mooie sig van jou!

Alleen weer dat zwarte randje. Anders een goeie sig! :tu:

>>> Door Silverbyte: Kun je iets uitgebreider vertellen wat je van de sig vindt? Wat vind je mooi, wat kan er beter?<<<

Geplaatst:

Je signature's is altijd zeer uitgebreid, en deze heeft iets heel moois. Ik vind de inktvlekken en het oude boekenschrift in de rechterhoek zeer leuk en de effecten zijn zoals gewoonlijk weer geweldig. Echt een geweldige creatie, blij om te zien dat we nog veel talenten hebben op GTAForum. :)

Geplaatst: (bewerkt)

Waar zal ik beginnen, het is moeilijk want de signature is héél erg mooi. In het eerste opzicht zie je de diepte niet omdat je aandacht meteen naar het meisje wordt getrokken. Als je er eenmaal wat langer naar kijkt zie je het wel. Vind de kleuren in de brushes aan de zijkanten erg goed gelukt, al is de signature rechts een tikkeltje te donker. Tekst ben je volgens mij echt een held in want het is heel netjes gedaan. Het enige puntje wat ik zelf iets anders gedaan zou hebben, is de glare (rechtsboven het meisje haar hoofd) gloed wat meer naar links te trekken. Omdat de lichtinval een diagonale lijn van links naar rechts maakt. Ik krijg zin om te designen door jou. Maar daar ga ik toch een andere keer werk van maken :clown:

Fantastisch design! 9/10

Alleen weer dat zwarte randje.

Dat zwarte randje heet een border, je moet dit lijntje zien als muurplinten. Zonder is vaak geen gezicht, behalve als de muur netjes gebouwd is.

Bewerkt: door .Sharingan
Geplaatst:

Toffe reacties.. vond hem zelf wat vaag.

zwarte lijn is inderdaad bedoeld als border, krijgt die stiekem heel wat meer diepte door.

anyway! Thanks.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...