GTAKevin023 Geplaatst: 8 maart 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 8 maart 2014 (bewerkt) Leuk idee. Alleen het kopen van politie voertuigen lijkt voor mij niet echt een handige optie, want in het echt kan je ook niet zomaar even een politie auto bestellen. Je kan in het echt ook geen tank kopen. In gta V wel. Bewerkt: 8 maart 2014 door GTAKevin023 Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 8 maart 2014 Rapport Geplaatst: 8 maart 2014 Je kan in het echt ook geen tank kopen. In gta V wel. Hier niet nee, maar in "the States" is dat in de meeste staten geen enkel probleem. Reageren
mjg092000 Geplaatst: 10 april 2014 Rapport Geplaatst: 10 april 2014 Beter komt liberty city stad er ook bij en dat je allemaal spullen van het leger enzo kan kopen en dat je ook openneer kan vliegen van los santos naar liberty Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 11 april 2014 Rapport Geplaatst: 11 april 2014 Haha dat worden spijkermatten rond heel LS neerleggen! Reageren
Gastoeter Geplaatst: 12 april 2014 Rapport Geplaatst: 12 april 2014 Dit lijkt mij ook een heel vet idee. De ideeën die je noemt lijken me zeker de moeite waard om toe te voegen aan GTA:Online. Toch is het idee van de spijkermatten vrij zinloos, aangezien iedereen bulletproof tires heeft. Reageren
DarkViper_Brian Geplaatst: 12 april 2014 Rapport Geplaatst: 12 april 2014 Dit lijkt mij ook een heel vet idee. De ideeën die je noemt lijken me zeker de moeite waard om toe te voegen aan GTA:Online. Toch is het idee van de spijkermatten vrij zinloos, aangezien iedereen bulletproof tires heeft. ik niet heb geen geld daar voor Reageren
Michael Geplaatst: 12 april 2014 Rapport Geplaatst: 12 april 2014 Dat is dan je eigen probleem, maar niet van een ander Brain. Reageren
KL_SHOOTER_KL Geplaatst: 12 april 2014 Rapport Geplaatst: 12 april 2014 Dat is dan je eigen probleem, maar niet van een ander Brain. Ik wil niet lullig doen maar je heb wel gelijk asp Reageren
DarkViper_Brian Geplaatst: 12 april 2014 Rapport Geplaatst: 12 april 2014 Ontopic: wel een goed idee heb je het al gestuurd naar R* Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 12 april 2014 Rapport Geplaatst: 12 april 2014 Dit lijkt mij ook een heel vet idee. De ideeën die je noemt lijken me zeker de moeite waard om toe te voegen aan GTA:Online. Toch is het idee van de spijkermatten vrij zinloos, aangezien iedereen bulletproof tires heeft. Dan kunnen spijkermatten van spelers wel door je banden en die van de politie niet. Reageren
Niked Geplaatst: 13 april 2014 Rapport Geplaatst: 13 april 2014 Ik zal dan vandaag of morgen even een topic maken, kan iedereen z'n ideeën delen. linkje ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.