LittleR0cker Geplaatst: 7 maart 2014 Rapport Geplaatst: 7 maart 2014 wie helpt mij aan een imponte phoenix want hij is niet te vinden psn: little_rocker1 Reageren
.Sharingan Geplaatst: 7 maart 2014 Rapport Geplaatst: 7 maart 2014 (bewerkt) Enige tip wat ik je kan geven is, ga er niet specifiek op zoeken. Ik heb dit een tijd geleden ook gedaan voor de Sultan, en heb zeker 5 uur (real life niet ingame tijd) eraan verspilt. Maar ik heb ook even geyoutube'd en vond een video die beweert dat de Phoenix met 100% zekerheid op een plek spawnt. Ik heb op het moment geen GTA V/Online dus kan het niet voor je nakijken. Hier is de video: Comments geven aan dat de manier uitgelegd in de video niet werkt. Je bemachtigt een Phoenix in een missie, en je kan de auto dan vervolgens niet in je garage plaatsen. Bewerkt: 7 maart 2014 door .Sharingan Reageren
LittleR0cker Geplaatst: 7 maart 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2014 dat heb ik al geprobeert maar dan staat er: you cant store this verhicle Reageren
Michael Geplaatst: 7 maart 2014 Rapport Geplaatst: 7 maart 2014 Comments geven aan dat de manier uitgelegd in de video niet werkt. Je bemachtigt een Phoenix in een missie, en je kan de auto dan vervolgens niet in je garage plaatsen. dat heb ik al geprobeert maar dan staat er: you cant store this verhicle Dat kan inderdaad kloppen. Reageren
jaaaano Geplaatst: 7 maart 2014 Rapport Geplaatst: 7 maart 2014 in de haven waar simeon z'n auto's wilt hebben, bij die haven staan ze redelijk vaak geparkeerd Reageren
desdo Geplaatst: 7 maart 2014 Rapport Geplaatst: 7 maart 2014 Ik heb wel een ideetje wat ik morgen voor je kan doen? Reageren
Gweur_Neejt_Goot Geplaatst: 7 maart 2014 Rapport Geplaatst: 7 maart 2014 Staat ook super vaak op de parkeerplaats in de haven bij Simeon daar... Reageren
LittleR0cker Geplaatst: 7 maart 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2014 bij de haven spawnen ze niet bijmij Reageren
ole23 Geplaatst: 8 maart 2014 Rapport Geplaatst: 8 maart 2014 ik reed laatst richt davis/grove street.en toen spawnde er een paar. misschien kan je daar in de buurt gaan zoeken. ik vond meteen de eerste keer eentje toen ik hem wilde. Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 8 maart 2014 Rapport Geplaatst: 8 maart 2014 Heb hem juist laatst verkocht omdat ie niet lekker reed. Reageren
bossofzeeland Geplaatst: 8 maart 2014 Rapport Geplaatst: 8 maart 2014 Ik vond de mijne ook in de buurt van de haven Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.