Yoeerii Geplaatst: 7 maart 2014 Rapport Geplaatst: 7 maart 2014 Dit weekend is dus het Business DLC weekend! Wat houdt dat dan in? - 50% meer RP bij Land races - 50% meer GTA$ bij? Helicopter races? - Meer crate drops Is er nog meer? En wanneer gaat dit in? Reageren
.Sharingan Geplaatst: 7 maart 2014 Rapport Geplaatst: 7 maart 2014 (bewerkt) Ik stel voor dat je de GTA: Online nieuwspagina eens bekijkt, want daar staat -> dit <- topic, en daar staat alles haarfijn in uitgelegd! En trouwens, je zegt het zelf al DLC weekend. Bewerkt: 7 maart 2014 door .Sharingan Reageren
Yoeerii Geplaatst: 7 maart 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2014 En trouwens, je zegt het zelf al DLC weekend. Ik beschouw vrijdag, als ik uit school kom al als weekend. En dan zou het "officieel" nu weekend zijn. Is het nu dan begonnen? Reageren
.Sharingan Geplaatst: 7 maart 2014 Rapport Geplaatst: 7 maart 2014 En trouwens, je zegt het zelf al DLC weekend. Ik beschouw vrijdag, als ik uit school kom al als weekend. En dan zou het "officieel" nu weekend zijn. Is het nu dan begonnen? Het is van 7 tot 9 maart, dus ja het is begonnen. ^^ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.