taker1987 Geplaatst: 9 maart 2014 Rapport Geplaatst: 9 maart 2014 ben op zoek naar serieuse online spelers , geen kinderachtig gedoe met killen (en tijdens een race niet express botsen ) ben jij die speler , voeg me dan maar toe op psn . PSN -naam: taker-mart headset: nee (headset gebruikers mute ik meestal . je kan me gewoon toevoegen alleen als je wat tegen me wilt zeggen dan via psn berichten of via ingame . leeftijd : 26 Reageren
gunman Geplaatst: 10 maart 2014 Rapport Geplaatst: 10 maart 2014 voeg me ook maar toe heatset ja Reageren
gunman Geplaatst: 10 maart 2014 Rapport Geplaatst: 10 maart 2014 ik doe wel mee voeg mij maar toe heatset ja Reageren
SiggiDeSmedt Geplaatst: 10 maart 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2014 bedankt voor de vele reactie's! Ik ga jullie allemaal vandaag proberen toe te voegen. Voor degene die vroegen of ik een headset heb: ja *reacties danku om het te verbeteren ps ik ga vanavond de mensen na mijn reactie ook toevoegen Reageren
taker1987 Geplaatst: 10 maart 2014 Rapport Geplaatst: 10 maart 2014 oke ik zal wachten op invites , hou vanavond rekening met psn onderhoud van 18:30 tot 00:30 vanacht. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.