Twedeldie Posted March 8, 2014 Report Share Posted March 8, 2014 Hallo, Sinds gisteren zijn mijn broer en ik begonnen met een gamekanaal. Ik zou er graag een goede intro voor hebben. Duur: 7 tot 10 seconden Tekst: TW3NTY GAMING Achtergrondmuziek: Geen, voegen we er later aan toe. Kleuren: Rood, zwart, wit Achtergrond: De grote bijlage Logo in rechteronderhoek: De kleine bijlage Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nyltje Posted March 8, 2014 Report Share Posted March 8, 2014 Zou je muziek willen sturen die je er misschien onder zou willen hebben? Dan kan ik het ook een beetje op de muziek maken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Twedeldie Posted March 8, 2014 Author Report Share Posted March 8, 2014 (edited) Het is een deel van een video dus ik stuur het je even in pb. Edited March 8, 2014 by Twedeldie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts