DarkViper_Brian Geplaatst: 8 maart 2014 Rapport Geplaatst: 8 maart 2014 Hallo ik run een radio via Caster maar nu is de server aan maar hoe krijg ik de radio on air? Met vriendelijke groet IamCrazyBrian Reageren
Rutger. Geplaatst: 8 maart 2014 Rapport Geplaatst: 8 maart 2014 Hoi Brian, Je zult ons voortaan toch echt meer informatie moeten geven over je problemen. Wij weten niet per direct wat 'Caster' is en je zou voortaan ook zelf op onderzoek kunnen uitgaan in plaats van je vraag hier neer te plempen. Volgens mij gebruik je caster.fm? Zo ja: op hun eigen website staat een knopje met: "Support" waar ik de volgende link gevonden heb: http://clients.caster.fm/knowledgebase.php Ik denk dat je daar zelf je antwoord wel kan vinden. Succes, Rutger. Reageren
DarkViper_Brian Geplaatst: 9 maart 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 9 maart 2014 Kom der niet mee uit welke pagina ik moet pakken Reageren
Rutger. Geplaatst: 9 maart 2014 Rapport Geplaatst: 9 maart 2014 Ik weet niet welke software jij op je computer wilt gebruiken om uit te zenden, maar hier zijn tutorials voor verschillende softwarepakketen. Reageren
DarkViper_Brian Geplaatst: 9 maart 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 9 maart 2014 Heb Sam broadcaster Reageren
Rutger. Geplaatst: 9 maart 2014 Rapport Geplaatst: 9 maart 2014 ..dan klik je dus op "Broadcast With SAM broadcaster" en volg je de uitleg die daar gegeven is.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.