rickbrinkman Geplaatst: 10 maart 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2014 Jup iets meer dan 2 ton Reageren
Whiz_69 Geplaatst: 10 maart 2014 Rapport Geplaatst: 10 maart 2014 Ik heb het ook wel eens, gewoon een stukje verder van je auto rennen/rijden en dan weer bellen. Tot nu toe bij mij succes. Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 10 maart 2014 Rapport Geplaatst: 10 maart 2014 (bewerkt) Vaag!? De enige keren dat mijn mechanic niet opnam, was wanneer ik geen geld op de bank had staan. Cash genoeg, maar zolang het niet op de bank staat heb je er niets aan. Voor de rest neemt hij sowieso altijd op, maar levert hij geen voertuig af als je A) Te dicht bij 'n ander Personal Vehicle staat, B) Midden in de wildernis of op Dirt Roads staat, C) Vlak ervoor al 'n Personal Vehicle hebt laten komen en D) Het voertuig dat je hebben wilt vernietigd is of bij de Impound staat. Bewerkt: 10 maart 2014 door FcUtreg4Life Reageren
schimmelzicht Geplaatst: 11 maart 2014 Rapport Geplaatst: 11 maart 2014 Stort je jouw gels wel? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.