Jump to content

aandelen blijven in het rood


Mr CJ

Recommended Posts

Ik heb het verhaallijn al tijdje geleden uitgespeeld en ik ben nu op 97%

Maar mijn aandelen die ik gekocht heb blijven in het rood staan.

Hoe kan ik deze beïnvloeden?

*Bob Mulet

*Fruit

*Slaughter slaughtr slaughter

*Binco

*Dailygobe

*Flyus

*Los santos costoms

*Ammu nation

*Gruppesehs

Ik heb al wapens, en regelmatig naar de binco en Los santo costoms geweest, maar veel veranderd er niet

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Uiteindelijk zullen alle aandelen wel weer gaan stijgen. Het is simpelweg een kwestie van geduld.

Als je je inschrijft bij Social Club kun je de aandelen ook op je computer en/of smartphone volgen. Op die manier kun je op het juiste moment kopen en verkopen.

Maar dan zul je je er wel even tijd aan kwijt zijn.

Bewerkt: door ---Diablo---
Link to comment
Delen op andere websites

Nou ik heb best veel geduld, maar ik wacht nu al 4 maanden tot mijn Hawk and Little aandelen eens uit het rood komen.

Maar dat is nog steeds niet het geval.

Het is maar voor 1 miljoen aan aandelen maar toch, winst zullen ze maken die krengen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

De Social Club loopt een klein beetje achter op wat er in het spel gaande is, daarbij is de stijging hier niet zozeer iets indrukwekkend. Wetende dat het van $101 naar beneden is gekomen, vind ik een huidige waarde van $2 nu niet zo fantastisch. Maar het kan wel door blijven stijgen, altijd mogelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

De Social Club loopt een klein beetje achter op wat er in het spel gaande is, daarbij is de stijging hier niet zozeer iets indrukwekkend. Wetende dat het van $101 naar beneden is gekomen, vind ik een huidige waarde van $2 nu niet zo fantastisch. Maar het kan wel door blijven stijgen, altijd mogelijk.

Bedenk wel dat de daling van $101 naar $2 niet in een paar weken is gebeurd, gezien het verloop van de grafiek.

Ik heb geen idee wanneer Mr CJ is ingestapt. Dat bepaalt natuurlijk wel het moment van verkoop.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...