ERRWINS Geplaatst: 2 april 2014 Rapport Geplaatst: 2 april 2014 Jongens, dit is al lang en breed in het nieuws besproken op het forum: Nieuws: GTA Online Reageren
Shopke Geplaatst: 2 april 2014 Rapport Geplaatst: 2 april 2014 Solly! Vergeef mijn enthousiasme! Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 3 april 2014 Rapport Geplaatst: 3 april 2014 (bewerkt) Vooral de optie waarbij je niet meer kunt botsen tijdens races is er eentje waar ik dolgelukkig van word. Nu bots ik zelf ook weleens, 99,9% onbedoeld, maar er rijden teveel van die idioten mee die continu aan het rammen zijn. Al teveel races verkloot zien worden door dat soort gasten. Bewerkt: 3 april 2014 door FcUtreg4Life Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 3 april 2014 Rapport Geplaatst: 3 april 2014 Ik ben idd ook blij met die optie, kan niet snel genoeg komen. Komt vaak genoeg voor dat ik net voor de finish nog even een tik van achteren krijg waardoor het resultaat is dat ik een of meer plaatsen later eindig. Hopelijk is die optie wel goed uitgewerkt. Zou het zo zijn dat je net als in de singleplayer races de tegenstander wel aan kan raken, maar niet van z'n plaats krijgt? Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 3 april 2014 Rapport Geplaatst: 3 april 2014 Dat zou het mooiste zijn. Als je letterlijk door iemand heen kunt rijden zou ook niet leuk zijn. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 3 april 2014 Rapport Geplaatst: 3 april 2014 Door heen kunnen rijden of niet, het biedt een oplossing voor dat domme gebeuk van sommige mensen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.