Twedeldie Geplaatst: 9 maart 2014 Rapport Geplaatst: 9 maart 2014 Hallo forumleden en redacteurs van de internationale forumgazet, ik heb Sony Vegas Pro (64-bit) gekocht om mijn video's te editten. Ik neem op met OBS. Neemt prima op enzo. Maar als ik het bestand dan open met Sony Vegas Pro begint het programma raar te doen. Zwart beeld, audio buggt... Het is een MP4-bestand. Normaal moet Sony Vegas Pro dat aankunnen maar zoals eerder vermeld begint het programma te 'flippen'. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen! Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 9 maart 2014 Rapport Geplaatst: 9 maart 2014 Ik heb ook eens een soortgelijk probleem gehad, een herinstallatie (van een nieuwere versie) had dit bij mij opgelost. Reageren
Twedeldie Geplaatst: 9 maart 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 9 maart 2014 Ik heb ook eens een soortgelijk probleem gehad, een herinstallatie (van een nieuwere versie) had dit bij mij opgelost. Het is nochtans de nieuwste versie. Reageren
Recruut Geplaatst: 9 maart 2014 Rapport Geplaatst: 9 maart 2014 je heb het kuch kuch *gekocht* kuch kuch want daar kan het ook aan liggen. Reageren
Twedeldie Geplaatst: 10 maart 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2014 Ik heb het legaal gekocht. Reageren
Nyltje Geplaatst: 14 maart 2014 Rapport Geplaatst: 14 maart 2014 (bewerkt) Heb je dat na het editten of tijdens het editten? Na: De video staat 'offline'. Je lost dit op door de video eerst met movie maker te renderen naar .mp4. (okal is het bestand al .mp4) Tijdens: Je hebt een niet zo goede pc. Zet de instelling om te kijken op 'Draft' en dan 'Quarter'. Als je even een stukje van je video wilt bekijken dan selecteer je het stukje wat je wilt bekijken (zodat het blauw wordt) en drukt vervolgens op Shift + B. Dat stukje wordt nu met max. fps afgespeeld, tenzij je echt een héle trage pc hebt. Bewerkt: 14 maart 2014 door Nyltje Reageren
Twedeldie Geplaatst: 29 maart 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2014 Bedankt voor alle reacties Jammergenoeg heeft dit me niet geholpen. Ik heb het uiteindelijk kunnen oplossen. Voor de mensen die ook het probleem hebben, dit is mijn oplossing: Ik heb een beetje gezocht op het internet en ik moest de video converteren naar .wmv Ik heb dat gedaan en ik heb het geopend met Sony Vegas Pro 12. Het is gelukt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.