Jump to content

Welke programma's wil jij weer terughebben op TV?

Recommended Posts

Geplaatst:

Kom je wekelijks na een lange dag hard werken thuis, plof je op de bank voor je favoriete TV-programma, en dan kondigen ze aan dat ze ermee gaan stoppen. We kennen het vast allemaal wel. Welke programma's moeten van jou meteen weer geproduceerd worden?

Kopspijkers - ik vond eigenlijk maar twee onderwerpen van de show interessant: het Hamerspel (waar nu eigenlijk de intro van De Wereld Draait Door nog het meest mee te vergelijken valt) en het cabaret aan het einde (wat verder ging als Koefnoen). Koefnoen vind ik ook geweldig, maar ik mis het concept van die wekelijkse gasten aan tafel een beetje.

De Lama's - Whose Line Is It Anyway? is één van mijn favoriete TV-shows, en de Lama's (wat daarop is gebaseerd) hangt daar niet ver achter. Het enige minpunt is dat er bij De Lama's net even iets te veel concepten en grappen van WLIITA gejat werden, maar ook in het Nederlands wist het hilarische momenten op te leveren. Het is nu wel omgedoopt naar De Grote Improvisatieshow, iets waar ik vaak ook erg om kan lachen, maar bij veel van die spellen slaan ze naar mijn gevoel de plank een beetje mis. Ook worden daar nog wel eens iets te vaak "haha ik zei penis"-grappen gemaakt. Het is leuk, maar ik heb liever dat de Lama's nog zo lekker gewoon waren gebleven.

Nog een aantal wilde ik opnoemen maar daarvan kwam ik er net achter dat er al nieuwe afleveringen van zijn, zoals Dit Was Het Nieuws en Wild 'n Out. :dans:

Welke TV-programma's moeten van jou weer terug op de buis?

• Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dutchy3010

2

• SpacyColours

2

• Twedeldie

2

• Crazy-Ghost

2

Geplaatst:

5 jaar geleden ofzo..

Danny Phantom - Ik vond dat vroeger zo'n leuk programma, nu weet ik niet eens meer waarom. Soms zie ik er nog reclame van op tv maar ze tonen dat niet eens meer :7.

Witse - Ik vind dat nu nog altijd de beste detective serie. De afleveringen die de cast koos tonen ze nu soms. Dat was leuk, zo op zondagavond toen ik net terug was van de jeugdbeweging. Had ik nog iets leuks om naar uit te kijken in het weekend.

Geplaatst: (bewerkt)

Flodder!

Zo'n programma is (helaas) niet na te maken zonder het hele verhaal en concept totaal te verneuken.

Verder heb ik niet echt een speciaal programma wat ik terug zou willen zien, maar een hele zender. NamelijK Cartoon Network met de bekende classics geremasterd zoals Johnny Bravo, Cow & Chicken, The Flintstones, The Jetsons, Dexter's Secret laboratory. Edd Ed and Eddy etc etc etc.

Bewerkt: door .Sharingan
Geplaatst:

Blik op de Weg

Origineel concept, informatiever dan Wegmisbruikers.

Flikken Maastricht

Zijn als het goed is bezig met de opnames voor volgend seizoen.

Kees en Co

Leuk familieprogramma

Geplaatst: (bewerkt)

Nieuwe afleveringen van Tom and Jerry. Maar alleen als ze dezelfde kwaliteit hebben als de oude!

Oh, en ook Futurama. Pas geleden gestopt :(

Bewerkt: door Dipsie8
Geplaatst:

Ik zie al een aantal mooie voorbijkomen.

- Kopspijkers

- Purno de Purno

Meer weet ik zo even niet.

Geplaatst:

Absoluut Familie Backeljau absurde humor ten voeten uit. Deze marginale Antwerpse familie is om je een breuk mee te lachen. Doet wat denken aan de Flodders, maar dan op z'n Belgisch.

Ook Willy's en Marjetten zou ik graag terug zien, net zoals het bovenstaande is dit absurde humor die met niets te vergelijken valt. Compleet nutteloos, maar toch van groot belang dat je het gezien hebt!

Geplaatst:

Flodder!

Zo'n programma is (helaas) niet na te maken zonder het hele verhaal en concept totaal te verneuken.

Waarom zou een dergelijk programma niet meer te maken zijn?

---

maxresdefault.jpg

>>> Door SpacyColours: Dubbelpost samengevoegd.<<<

Geplaatst:

De mini-playbackshow! Lekker luchtige show zonder alle commerciële troep. :D

De Lama's mogen van mij ook echt wel terugkomen, gegarandeerd een avondje lachen. :Y

Geplaatst:

Oude politieseries. Vroeger werden er best veel leuke politieseries gemaakt, die er tegenwoordig wat oubollig uit zouden zien, maar die tenminste wel redelijk realistisch waren, zoals Bureau Kruislaan. Duitse krimi's heb ik ook altijd met veel plezier gekeken en Derrick was voor mij (en velen met mij) de beste.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...