Jump to content

Externe CD/DVD-drive


GekkieJ01

Recommended Posts

Beste forumleden,

Ik zit al een tijdje met een probleem met mijn laptop, de cd-dvd drive gaat niet meer open, ook niet via een pincet.

Nu zoek ik dus een externe drive zodat ik daarmee m'n games kan afspelen.

Iemand advies? Ik heb geen ervaring hierin en ik weet dus ook niet wat goed of een slechte drive is.

Met vriendelijke groet,

GekkieJ01

Link to comment
Delen op andere websites

Je games staan normaliter gewoon op je harde schijf en de DVD wordt enkel gebruikt om het spel te starten. Ik zou dan gewoon gaan voor het goedkoopste dat er op de markt is. Anderzijds kan je in het vervolg ook je games op Steam kopen zodat je helemaal geen DVD meer nodig hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk maakt het niet echt uit welke je neemt, de verschillen tussen externe cv/dvd drives zijn zo klein dat er niet echt verschillen zijn. De ene zal een beetje sneller/trager zijn dan de andere en de ene zal een beetje meer lawaai maken als de andere. Meer verschillen zijn er tegenwoordig niet meer. Bovenstaande externe cd/dvd drive is over het algemeen een hele goede keuze, zeker voor die prijs. ;)

Edit: enigste wat is toch op zou letten is dat je best wel een bekend merk neemt en dus geen brol merk dan niemand kent. Kwaliteit boven kwantiteit! :bier:

Bewerkt: door Woody268
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...