taker1987 Geplaatst: 10 maart 2014 Rapport Geplaatst: 10 maart 2014 is bij iedereen de bawsaq market offline ?? ik kan al dagen niet op de stock market komen. Reageren
TryX Geplaatst: 10 maart 2014 Rapport Geplaatst: 10 maart 2014 lol..heeft het nooit gedaan en doet het voorlopig ook niet. Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 10 maart 2014 Rapport Geplaatst: 10 maart 2014 (bewerkt) Internet bekeken? Als het in V is kan het kloppen. Dan moet je nog een bepaalde missie halen. Bewerkt: 10 maart 2014 door TheDutchWesley Reageren
AgemandoBarry Geplaatst: 10 maart 2014 Rapport Geplaatst: 10 maart 2014 bij mij heeft het in V nooit gewerkt, maar dat lag aan een instelling in de router. Ik moest 'PnP' aanvinken, en sindsdien werkt het. In online kwam ik er ook niet op, maar kreeg de melding dat ik daarvoor de storyline moest kiezen. Dacht er lekker geld mee te gaan verdienen! Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 10 maart 2014 Rapport Geplaatst: 10 maart 2014 In Online heeft ie het nog nooit gedaan bij mij. In Singleplayer moest je bij Rockstar's social club aanmelden. Toen deed ie het pas bij mij. Reageren
taker1987 Geplaatst: 10 maart 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2014 gaat inderdaad om gta V online. wel jammer dat het online niet werkt maar offline wel . Reageren
UberBug Geplaatst: 10 maart 2014 Rapport Geplaatst: 10 maart 2014 Gezien de ontwikkelingen zal deze optie hoogstwaarschijnlijk ook niet online gebruikt gaan worden, in ieder geval niet zoals je deze ook in de singleplayer kan gebruiken en bedoeld is. En...als ze deze optie (het beleggen) wel online gaan invoeren dan zullen de bedragen zeer laag en beperkt zijn. Is namelijk heel "misbruik gevoelig" om snel aan GTA$ te komen. Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 11 maart 2014 Rapport Geplaatst: 11 maart 2014 Online zal hij zeker niet komen omdat dat veel te gevoelig zou komen te liggen m.b.t hackers die al hun geld op één aandeel zetten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.