Jump to content

PC (600,-)


Ezra24rct3

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik ben alvast opzoek naar een redelijk goede gamePC voor 600 euro. Ik zou het liefste 1 willen die GTA4 met gemak kan draaien :) Het liefste ook 1 met monitor en accessoires.

Mijn huidige is nog draaiend, maar ik zoek er alvast 1 voor als deze het loodje legt... :-(

Bewerkt: door Ezra24rct3
Link to comment
Delen op andere websites

Zoals Bigboss al zei, met scherm en muis/toetsenbord wordt het al een stuk moeilijker, dit vreet al snel 150 euro van je budget af en 450 euro is behoorlijk krap.

Je zegt, het liefste, betekend dat er 600 euro voor enkel de pc kan worden uitgegeven gezien je nog wel een scherm en toetsenbord etc hebt?

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, ik heb accessoires, maar ik wil echter wel een keer nieuwe kopen :)

Ik zou persoonlijk wachten met aankoop van nieuw keyboard en toebehoren. Zoals Big Boss al zegt kan het vlug oplopen tot 150 euro. 150 euro die je beter in je systeem kan steken.

Heb zelf toen ook eerst de PC gekocht en naderhand pas een (2x inmiddels al :v) keyboard gekocht, en niet veel later een nieuwe muis.

En ik neem aan dat je deze PC voor (onder andere) GTA 5 wilt (moet te doen zijn voor 600 euro (denkt .Sharingan de hardwarenoep)) hebben. Nog een reden dat je je oude shizzle even hergebruikt.

Bewerkt: door .Sharingan
Link to comment
Delen op andere websites

http://www.bol.com/n...00000022238021/

Zou deze kunnen voor onder andere GTA V?

Het is algemeen bekend dat vers-uit-de-doos PC's die verkocht worden bij onder andere Bol.com, Media Markt niet kunnen toppen met samengestelde PC's, met dezelfde prijs. Punt is je krijgt veel meer voor je geld als je PC samengesteld wordt door iemand die er verstand van heeft.

Bewerkt: door .Sharingan
Link to comment
Delen op andere websites

Zoals al is gezegd, voor €600,- is het knap lastig om een goede Gaming Pc te maken. Zelfs zonder een nieuw beeldscherm, muis en toetsenbord.

en voor een kant en klare Pc moet je niet gaan. Je betaalt daar dan veel meer voor dan een zelf samengestelde met precies dezelfde specificaties. Vaak zijn deze PC's ook niet lastig te upgraden. Veel van de kant en klare Pc's worden gebouwd in speciale behuizingen die precies gemaakt zijn voor de afmetingen van de interne componenten, Iets anders erbij doen kan dan niet tenzij dit dezelfde afmetingen heeft.

Mijn advies. Als je een PC wilt voor een mogelijke GTA:V in de toekomst, wacht er dan nog even mee. Spaar een paar maanden door, Dan heb je altijd wat meer geld, kan je een betere PC halen die ook nog langer mee gaat. voor €600,- moet je immers wel hardware halen die al een tijdje bestaat, en dus sneller achter loopt dan dat nieuwe games nodig gaan hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...