timbo-xbox Geplaatst: 11 maart 2014 Rapport Geplaatst: 11 maart 2014 beste gamers ben pas nieuw op het forum en heb een klein probleempje met gta ik heb 69missie,s gedaan trevor en michael hebben geen missie meer bij franklin staat er nog een 1 dus deze heeft nog een missie als ik met de gsm na open mission ga staan er nog genoeg aleen komen ze van zelf niet wat is dit?? Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 11 maart 2014 Rapport Geplaatst: 11 maart 2014 Is dat niet de laatste Random Encounter, The Last One? kijk eens goed op je map. Reageren
timbo-xbox Geplaatst: 11 maart 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 11 maart 2014 volgens mij niet zie aleen op de kaart nog de stangers missie,s en race missies Reageren
Recruut Geplaatst: 11 maart 2014 Rapport Geplaatst: 11 maart 2014 Je moet gewoon de missies doen die je nog kan doen, die strangers etc wat er op staat bij franklin, daarna gewoon beetje rijden en spelen en je krijgt vanzelf een telefoontje voor een missie, en na die missies komt de rest, ik had hetzelfde probleem en dit werkte. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 11 maart 2014 Rapport Geplaatst: 11 maart 2014 Ik had hetzelfde probleem, maar ik moest nog een missie voor Tonya doen (die met de takelwagen). Bel haar, en de missie verschijnt op je kaart Reageren
timbo-xbox Geplaatst: 11 maart 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 11 maart 2014 heb de missie van tonya gedaan en de 1 is nu weg wat nu?? Reageren
Dipsie8 Geplaatst: 11 maart 2014 Rapport Geplaatst: 11 maart 2014 Bel haar nogmaals op, voor de volgende missie. Reageren
timbo-xbox Geplaatst: 11 maart 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 11 maart 2014 blijft dat zo door gaan haha Reageren
Spoon0612 Geplaatst: 23 maart 2014 Rapport Geplaatst: 23 maart 2014 Tonya heeft nog enkele missies. Daarna kun je het bedrijf over kopen. Niet veel later kun je de missie "The Last One" spelen. Reageren
---Diablo--- Geplaatst: 29 maart 2014 Rapport Geplaatst: 29 maart 2014 Na de missie dat je haar hebt moeten opbellen, is er nog één andere Strangers and Freaks. Daarvoor moet je mogelijk een paar keer gaan slapen, zodat de tijd verstrijkt (je hoeft dan niet te saven, je kunt simpelweg op B drukken). Uiteindelijk zal de missie vanzelf op de map verschijnen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.