dark_father0 Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 als je de cheat doet van alleen zeldzame en snelle auto's , zit de slamvan er dan ook tussen ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 als je de cheat doet van alleen zeldzame en snelle auto's , zit de slamvan er dan ook tussen ? Dat kan je volgens mij wel zelf uitzoeken. Doe de cheat en kijk of ie er tussen zit. Ik denk zeld dat hij er wel tussen zit. Je moet zelf maar even kijken . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stino Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 De slamvan zit er dan als het goed is niet bij, hoewel ie wel heel zeldzaam is. Als je een slamvan tegen komt, stikt het ineens van de slamvans bij mij :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickDrake Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 (bewerkt) kdenk van niet want zo snel is die nu ook weer niet,in ieder geval kheb hem nog niet tegengekomen met die cheat :rolleyes: edit: je kan hier kijken voor de locatie hij staat daar soms <_< Bewerkt: 20 juli 2005 door pokearno Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 (bewerkt) Ik vind de slamvan bijna nooit khad hem 1 keer in LV ik wou hem gaan tunen en dan kantelde hij juist voor de garage. Bewerkt: 20 juli 2005 door chaos-power Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dark_father0 Geplaatst: 20 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 kdenk van niet want zo snel is die nu ook weer niet,in ieder geval kheb hem nog niet tegengekomen met die cheat :rolleyes:edit: je kan hier kijken voor de locatie hij staat daar soms <_< hoe bedoel je ? 'staat er soms '??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 Ik vind de slamvan bijna nooit khad hem 1 keer in LV ik wou hem gaan tunen en dan kantelde hij juist voor de garage. je kan hem alleen maar in LS tunen <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
benky Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 je kan hem alleen maar in LS tunen <_< Hij bedoelt denk ik dat hij hem had gevonden in LV en wou gaan tunen in LS Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 (bewerkt) Je kan hem ook in transfender tunen, maar in LS heb je van die paintjobs en uitgebreider. EDIT: 800ste BERICHT!!! Bewerkt: 20 juli 2005 door gertjeu Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.