SonnyEvans Geplaatst: 11 maart 2014 Rapport Geplaatst: 11 maart 2014 Hoi Hoi! Sommige van jullie weten dat ik redelijk actief ben op youtube met het reviewen van custom jobs in GTA online. Daarnaast run ik ook een side show genaamd Your paparazzi. Hier nemen wij opdrachten/uitdagingen aan van onze kijkers. Als jullie een idee hebben, drop een comment op de video en see it done! Hier zal ik deze show up to date houden met afleveringen! Reageren
UberBug Geplaatst: 12 maart 2014 Rapport Geplaatst: 12 maart 2014 Een soort "Un/Confirmed facts" idee of toch iets anders? Wellicht anders ook ff vermelden dat het niet de bedoeling is om glitches e.d. uit te testen en te laten zien. Reageren
wrecklezzdj Geplaatst: 13 maart 2014 Rapport Geplaatst: 13 maart 2014 Kleine tip. Probeer het geluid wat harder te zetten. Ik moet me geluid op zijn hardst zetten en dan nog hoor ik jullie heel zachtjes. Dan bedoel ik alle geluiden. Reageren
SonnyEvans Geplaatst: 13 maart 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 13 maart 2014 Jaa klopt! 2e Video is al opgepompt qua geluid, de 1e was veeeeelste zacht Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 13 maart 2014 Rapport Geplaatst: 13 maart 2014 Jaa klopt! 2e Video is al opgepompt qua geluid, de 1e was veeeeelste zacht Stukken beter in de tweede maar van mij mag het geluid nog wel wat harder Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.