Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb gister GTA IV gekocht voor mijn laptop (Toshiba Satellite C55-A-1N8) Al mijn spellen die ik koop kan ik gewoon goed spelen. Ik had gister GTA IV gewoon gedownload, toen ik hem wou spelen hoorde ik de schijf draaien en zag een klein vierkant zwart schermpje voorbij komen. Kort daarna stopte het spel met draaien en er gebeurde niks. Ik zocht dit op en kwam op een topic waar stond dat een patch moest downloaden. Dat heb ik uiteindelijk gedaan, mijn social club is wel weg. Maar had het zelfde probleem een als ik op Als administrator uitvoeren gebeurt er het zelfde. Wat kan de fout zijn?

Geplaatst:

Je zegt dat je GTA IV gedownload hebt? Als dit op een illegale manier is, dan zal het probleem daar door komen, en kunnen we je niet verder helpen. Heb je het gedownload via een illegale manier?

Geplaatst: (bewerkt)

Wellicht bedoelt de topicstarter dat hij de game digitaal heeft aangeschaft en dus in de vorm van een download ontving? 't Is maar een suggestie. :puh:

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Geplaatst:

??

Ik heb gister GTA IV gekocht voor mijn laptop
Ik had gister GTA IV gewoon gedownload

;)

On-topic: Heb je GTA IV via Steam gekocht? Welke versie van Windows draai je?

Geplaatst:

@Rutger, Lees de titel.

Ik had dit probleem ook. Ik weet niet hoe ik dit gefixt had. Wat gebeurt er als je het opent met compatibiliteit modus met windows XP/Vista?

Geplaatst:

Je zegt dat je GTA IV gedownload hebt? Als dit op een illegale manier is, dan zal het probleem daar door komen, en kunnen we je niet verder helpen. Heb je het gedownload via een illegale manier?

Nee ik heb hem gewoon gekocht bij de intertoys, maar ik zag dit probleem ook bij een ander forum heb toen ook gedaan wat er stond maar het hielp niks

@Rutger, Lees de titel.

Ik had dit probleem ook. Ik weet niet hoe ik dit gefixt had. Wat gebeurt er als je het opent met compatibiliteit modus met windows XP/Vista?

en hoe open ik het daarmee, heb daar niet zo´n verstand van haha..

gewoon windows 8

>>> Door Hanneswasco: Tripplepost samengevoegd. Gelieve in het vervolg je bericht te bewerken (met de Bewerk-knop onder elk bericht) in plaats van meerdere berichten na elkaar te plaatsen. knipoog.gif<<<

Geplaatst:

Nee ik heb hem gewoon gekocht bij de intertoys, maar ik zag dit probleem ook bij een ander forum heb toen ook gedaan wat er stond maar het hielp niks

@Rutger, Lees de titel.

gewoon windows 8

>>> Door Hanneswasco: Tripplepost samengevoegd. Gelieve in het vervolg je bericht te bewerken (met de Bewerk-knop onder elk bericht) in plaats van meerdere berichten na elkaar te plaatsen. knipoog.gif<<<

Klik met je rechtermuisknop op de snelkoppeling > Eigenschappen > Compatibiliteit > (onder 'Compatibiliteitsmodus') vink 'Dit programma uitvoeren in compatibiliteitsmodus voor:' > Kies Windows XP, Vista of 7 (één van deze drie) > Toepassen > OK. ;)

Geplaatst:

Ik krijg Compatibiliteitsmodus als ik de eigenschappen van het spel open niet gevonden..

Ik heb zelf een C schijf, maar ik krijg nog steeds dat het cmd venster voorbij flits en de disc kort daarna stopt met draaien.

>>> Door Hanneswasco: Dubbelpost samengevoegd.<<<

• 8 maanden later...
Geplaatst:

@Rutger, Lees de titel.

gewoon windows 8

Klik met je rechtermuisknop op de snelkoppeling > Eigenschappen > Compatibiliteit > (onder 'Compatibiliteitsmodus') vink 'Dit programma uitvoeren in compatibiliteitsmodus voor:' > Kies Windows XP, Vista of 7 (één van deze drie) > Toepassen > OK. ;)

Bij mij staat er ook nergens Compatibiliteit bij eigenschappen van de snelkoppeling

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...