Jump to content

Stock market beïnvloedbaar in free roam?


---Diablo---

Recommended Posts

Helaas ben ik er te laat achtergekomen dat de Lester-missies de manier zijn om aan veel geld te komen. Momenteel heb ik 30 miljoen per personage en heb nog geen duur bedrijf aangeschaft. Nu vraag ik me af in hoeverre het nog mogelijk is om alsnog alle bedrijven te kopen.

Wat zoekwerk op het internet heeft eigenlijk niets opgeleverd, want alle money making tips komen uiteindelijk weer uit bij de Lester-missies, maar die heb ik dus al gedaan. Wel heb ik gevonden dat sommigen zeggen dat het mogelijk is om de stock market in free roam te beïnvloeden. Helaas is dit nog niet bevestigd. Mensen zeggen miljoenen te hebben verdiend door bijv. te investeren in FlyUs en vervolgens AirEmu-vliegtuigen te hebben vernietigd, waardoor de aandelen van FlyUs stijgen. Nogmaals: dit is nog niet bevestigd.

Kan iemand mij vertellen of het al bekend is of de beurs te beïnvloeden is in free roam? Zo niet, zijn er andere manieren om nog aan zulke grote bedragen te komen?

Bewerkt: door ---Diablo---
Link to comment
Delen op andere websites

Dat is 100% zeker mogelijk, al levert dat niet het rendement van de Lester missies. Hieronder 'n lijstje van concurerende bedrijven.

Bilkington (LCN)

DollarPills (LCN)

Burgershot (LCN)

Up-n-Atom (LCN)

Clucking Bell (LCN)

TacoBomb (LCN)

eCola (LCN)

Raine (LCN)

FlyUS (LCN)

AirEmu (LCN)

GoPostal (LCN)

PostOp (LCN)

MazeBank (LCN)

Bank of Liberty (LCN)

Pisswasser (BAWSAQ)

Logger (LCN)

Radio Los Santos (LCN)

Worldwide FM (LCN)

Redwood (LCN)

Debonaire (LCN)

Slaughter, Slaughter & Slaughter (LCN)

Bullhead (LCN)

Link to comment
Delen op andere websites

Dus volgens jullie kun je wel degelijk het een en ander in free roam beïnvloeden?Op internet zijn de meningen hier namelijk over verdeeld. Sommigen zeggen dat het kapotmaken van de concurrerende vliegtuigen geen effect had op de aandelenkoers van dat bedrijf.

Bewerkt: door ---Diablo---
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het over GTA V (singleplayer). In jouw link staat inderdaad beschreven hoe je te werk kan gaan op het vliegveld, maar nogmaals: hier is helemaal geen enkel bewijs van dat het werkt en het blijkt dat meerdere mensen hier absoluut geen profijt van hebben gehad. Werkte het bij jou wel dan?

edit:

Maar eens even de tijd genomen om het zelf te testen. Ik heb 30 miljoen geïnvesteerd in AirEMU en heb vervolgens zo'n 8 vliegtuigen van FlyUS naar de zak geholpen. Helaas deed dit de koers van AirEMU nauwelijks stijgen en hield ik dus uiteindelijk een magere winst van $40.000 over.

Het werkt dus niet.

Bewerkt: door ---Diablo---
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het over GTA V (singleplayer). In jouw link staat inderdaad beschreven hoe je te werk kan gaan op het vliegveld, maar nogmaals: hier is helemaal geen enkel bewijs van dat het werkt en het blijkt dat meerdere mensen hier absoluut geen profijt van hebben gehad. Werkte het bij jou wel dan?

edit:

Maar eens even de tijd genomen om het zelf te testen. Ik heb 30 miljoen geïnvesteerd in AirEMU en heb vervolgens zo'n 8 vliegtuigen van FlyUS naar de zak geholpen. Helaas deed dit de koers van AirEMU nauwelijks stijgen en hield ik dus uiteindelijk een magere winst van $40.000 over.

Het werkt dus niet.

Het werkt wel. maar alleen niet zoveel als jij gehoopt had.

Dit is best realistisch want kijk: Stel dat een piloot van British Airlines vliegtuigen van de KLM zou vernietigen: Die 8 KLM vliegtuigen maken ook niks uit, ze hebben er 100'den. Natuurlijk trekt dit wel negatieve publiciteit maar zo ver ga ik niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Daar ben ik het absoluut niet mee eens. In het echt leven zullen de aandelen van een vliegtuigmaatschappij door de grond gaan als er een vliegtuig wordt neergehaald.

Het feit dat ze er honderden hebben, doet dan natuurlijk helemaal niet ter zake.

Maar zoals jij ook al zegt: zo ver gaat het spel natuurlijk niet en dat is op zich ook niet raar.

Gelukkig gaat het op de Bawsaq een stuk beter.

Bewerkt: door ---Diablo---
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Met bawsaq kan je idd best goed verdienen.

En er zijn sites genoeg waar je koers tips kunt krijgen.

Je bent er echter wel wat tijd mee kwijt allemaal.

maar als je het leuk vind om met aandelen te handelen is dat geen issue.

Ik had ongeveer 250mil per personage na de lester missies.

Heb daar met bawsaq het dubbele van gemaakt.

Ben er een weekje intensief mee bezig geweest.

Koersen bijhouden, kopen en verkopen.

Was het toen wel beu dus ben ik gestopt, maar je kan makkelijk miljardair worden.

Bewerkt: door Copkiller_
Link to comment
Delen op andere websites

Je moet je soms aanpassen op de situatie, want het kan maar zo zijn dat bijv. het voedsel bij FlyUS vergiftigd is, dan is het dus slim om aandelen bij de concurrent te kopen (AirEmu :? ). Ik ben bang dat het niet veel is , maar elk bedrag is mooi meegenomen.

Link to comment
Delen op andere websites

Met bawsaq kan je idd best goed verdienen.

En er zijn sites genoeg waar je koers tips kunt krijgen.

Je bent er echter wel wat tijd mee kwijt allemaal.

maar als je het leuk vind om met aandelen te handelen is dat geen issue.

Ik had ongeveer 250mil per personage na de lester missies.

Heb daar met bawsaq het dubbele van gemaakt.

Ben er een weekje intensief mee bezig geweest.

Koersen bijhouden, kopen en verkopen.

Was het toen wel beu dus ben ik gestopt, maar je kan makkelijk miljardair worden.

Ik kwam er dus te laat achter hoe lucratief die Lester-missies zijn.

Aan het einde had ik zo'n 30 miljoen met Michael en na zo'n twee weken intensief met Bawsaq bezig te zijn geweest, heb ik er 230 miljoen van gemaakt.

Nu gaat het me dus alsnog lukken om alle bedrijven te bezitten :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...