ERRWINS Geplaatst: 29 maart 2014 Rapport Geplaatst: 29 maart 2014 Van 30 naar 230? Dat is wel indrukwekkend! Reageren
Copkiller_ Geplaatst: 30 maart 2014 Rapport Geplaatst: 30 maart 2014 Dat is een mooi rendement idd. Reageren
---Diablo--- Geplaatst: 30 maart 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 30 maart 2014 (bewerkt) Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat het nog zou lukken om alle bedrijven te kopen. Om dat rendement te kunnen behalen, heb ik wel gebruikgemaakt van Social Club, zodat ik de aandelen ook via mijn pc en smartphone kan volgen. Op die manier heb ik geprobeerd om steeds op de juiste momenten te kopen en te verkopen. Maar uiteindelijk is het natuurlijk ook gewoon een kwestie van 'geluk'; je moet net op een gunstig moment een aandeel kopen en hopen dat het niet al te lang duurt voordat je er winst mee kan maken. Bewerkt: 30 maart 2014 door ---Diablo--- Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.