gammie_ Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 Hoi ik ben nu bij grove 4 life en dan heb je zo in los santos de eene is paars waar die vijande zitten de andere is groen dat is van mij maar wat is dan de geele van wie is dat of is dat neutraal??? :huh: En de volgende vraag kun je ook die paarse gebieden overnemen zonder dat het in een missie moet??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 Het gele gebied is van The Los Santos Vagos. En ja je kan gebieden overnemen zonder in een missie. Hoe dat in zijn werk gaat kan je vinden met de Zoekfunctie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 En de volgende vraag kun je ook die paarse gebieden overnemen zonder dat het in een missie moet??? Tuurlijk. Na vier dodelijke slachtoffers wordt de bendeoorlog uitgeroepen.Het is een goed idee een ambulance te stelen voor dat je aan de bendeoorlog begint! Hier kunnen 4 gangmembers plus jijzelf in. Tip: zorg dat je genoeg M4 of AK47-ammo hebt en body armor! Het is niet handig om met een police gun te gaan schieten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gammie_ Geplaatst: 20 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 En die vagos gasten hebt CJ daar ook ruzzie mee of aleen met die paarse gasten?? :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickDrake Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 ik zal je zeggen hoe het moet gebieden overnemen 1.ga naar een geel/paars gebied en vermoord 3 of meer gangleden 2.dan is er een ''gangwar'' started ,er komt eerst een golf van gangleden op je af ,vermoord ze 3.dan doe je dit nog 2 keer want er komen in totaal 3 golven van gangleden 4.dat is dat gebied van jou Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 En die vagos gasten heeft CJ daar ook ruzie mee of alleen met die paarse gasten? :huh: Ja, je hebt "ruzie" met: Los Santos Vagos (geel) Ballas (paars) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gammie_ Geplaatst: 20 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 Als je dan zo'n plaats van jou hebt kunnen ze het dan nog trug pikken ??? want je hebt ook licht gekleurd en daar heb ik vaak dan word het rood en dan komen ze en moet ik weer hun neer kanallen dat het weer licht groen wors Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 Als je dan zo'n plaats van jou hebt kunnen ze het dan nog trug pikken ???want je hebt ook licht gekleurd en daar heb ik vaak dan word het rood en dan komen ze en moet ik weer hun neer kanallen dat het weer licht groen wors als je een gebied hebt kan het zeker overgenomen worden door een andere gang, tenzij je alle gebieden hebt. de lichte kleur wil zeggen dat je daar weinig aanspraak hebt, hoe donkerder de kleur --> hoe meer aanspraak (influence) ik hoop dat ik je hier mee gehoplen heb! greetz jowx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 (bewerkt) Als je dan zo'n plaats van jou hebt kunnen ze het dan nog trug pikken ???want je hebt ook licht gekleurd en daar heb ik vaak dan word het rood en dan komen ze en moet ik weer hun neer kanallen dat het weer licht groen wors Ja, dit kunnen ze. Als je: "your territory is under attack" (ofzoiets) krijgt, dan wordt je gebied aangevallen. Als je niks doet tijdens die aanval of doodgaat verandert het gebied van kleur. Meestal si dat naar een lichtere kleur. Dan zul je bijv. ook de ballas en Vagos in jou hoods tegenkomen. Als je altijd niks doet tegen een aanval heb je kans dat ej het gebied verliest. Tip: Als je gebied onder aanval is, ga dan saven. Het gebied is dan niet meer onder aanval . Edit: En als nou alles groen is kan er dan niks meer gebeuren? zijn dan al die vagos en die paarse gaste weg uit heel gebied????? Erm.. Volgens mij heb je Jowx zijn post niet goed gelezen (Jowx) als je een gebied hebt kan het zeker overgenomen worden door een andere gang, tenzij je alle gebieden hebt.de lichte kleur wil zeggen dat je daar weinig aanspraak hebt, hoe donkerder de kleur --> hoe meer aanspraak (influence) ik hoop dat ik je hier mee gehoplen heb! greetz jowx Bewerkt: 20 juli 2005 door Big Smoke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gammie_ Geplaatst: 20 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 En als nou alles groen is kan er dan niks meer gebeuren? zijn dan al die vagos en die paarse gaste weg uit heel gebied????? :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 En als nou alles groen is kan er dan niks meer gebeuren? zijn dan al die vagos en die paarse gaste weg uit heel gebied????? :huh: Ik geloof dat als je echt alle gebieden hebt (100% gebieden dus) dat er geen aanvallen meer plaatsvinden... ik heb alle gebieden en ben niet meer aangevallen, en ik zie ook geen andere gangs meer, misschien toeval, maar dat lijkt me sterk greetz jowx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 Dat is geen toeval,jowx.Is bij iedereen zo. Nu ben je voor altijd gerustgesteld. Gebruik de volgende keer zoekfucnte: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Meneer Euro Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 (bewerkt) *Gecensureerd Bewerkt: 20 juli 2005 door Exabyte Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.