LionOfHolland Geplaatst: 13 maart 2014 Rapport Geplaatst: 13 maart 2014 (bewerkt) In de code van de Beach Bum Pack DLC (sorry was niet de Valentine's) werden drie namen gevonden: Turimso R, Jester en Alpha. Inderdaad dat zijn de 3 auto's van de volgende DLC, de Business DLC pack. Op dezelfde manier zijn nu de namen Massacro, Zentorno en Huntley gevonden. Ook zijn er plaatjes van de modifications gevonden. Die staan in deze video: De Zentorno lijkt een Lambo te worden, als dit een Elemento of Reventon word, ga ik m zeker kopen. Iedereen ga maar vast sparen want 2 van de 3 zijn hoogstwaarschijnlijk super/sports cars EDIT NIEUWE INFO: http://gtaforums.com/topic/689694-huntley-massacro-zentorno/ Een paar van de bestanden die zijn gevonden: this.vehicleData.push({TXD:"LGM_DLC_BUSINESS",IS_DLC:true,SEATS:"02",RANK:-1,PRICE:-1,PAGEID:39,VEHICLE:"JESTER",BRAND:"DINKA"}); this.vehicleData.push({TXD:"LGM_DLC_BUSINESS",IS_DLC:true,SEATS:"02",RANK:-1,PRICE:-1,PAGEID:40,VEHICLE:"MASSACRO",BRAND:"DEWBAUCH"}); this.vehicleData.push({TXD:"LGM_DLC_BUSINESS",IS_DLC:true,SEATS:"02",RANK:-1,PRICE:-1,PAGEID:41,VEHICLE:"TURISMOR",BRAND:"GROTTI"}); this.vehicleData.push({TXD:"LGM_DLC_BUSINESS",IS_DLC:true,SEATS:"02",RANK:-1,PRICE:-1,PAGEID:42,VEHICLE:"ZENTORNO",BRAND:"PEGASSI"}); this.vehicleData.push({TXD:"LGM_DLC_BUSINESS",IS_DLC:true,SEATS:"04",RANK:-1,PRICE:-1,PAGEID:43,VEHICLE:"HUNTLEY",BRAND:"ENUS"}); this.vehicleData.push({TXD:"LGM_DLC_BUSINESS",IS_DLC:true,SEATS:"02",RANK:-1,PRICE:-1,PAGEID:44,VEHICLE:"ALPHA",BRAND:"ALBANY"}); Found in www.legendarymotorsport.net ( in-game website ) file ! Bewerkt: 14 maart 2014 door LionOfHolland Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 13 maart 2014 Rapport Geplaatst: 13 maart 2014 Dus, een heel filmpje gebaseerd puur op een enkele kleine file van wat attachments? Dit lijken net de snapshot-speculatiefilmpjes van Minecraft. Het zou leuk zijn om via updates continu nieuwe voertuigen te zien binnenkomen, maar ik wil het toch wel eventjes van Rockstar horen dan wat het zijn. Dit filmpje biedt verder niet veel info. Reageren
Joriz Geplaatst: 13 maart 2014 Rapport Geplaatst: 13 maart 2014 Sja. Ik heb het niet zo op die filmpjes die alleen maar wat vage afbeeldingen, een hoop blaat en wat random GTA5 gameplay laat zien. Ze hebben nooit enige bronvermelding of uitleg waar je het exact kan vinden in de gamedata. Soms heb ik het idee dat ze enkel dit soort filmpjes maken voor de likes. Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 14 maart 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2014 Aha jullie zijn kritisch, ik heb m ff geupdate. De kans is echt groot dat dit de nieuwe DLC gaat worden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.