Jump to content

SD Kaart niet goed?


Nyltje

Recommended Posts

Nu heb ik een goedkope SD kaart gekocht op marktplaats. Prima, hij las 'm en alles ging er makkelijk op en af. Nu is het probleem dat als ik een nieuwe video maak, met een Nokia Lumia 620, de video helemaal *** zijn. Het beeld is korrelig en wordt soms groen, het beeld loopt vast enz. Sommige bestanden kan die zelfs niet lezen. Nu is de vraag: ligt dit aan de SD, mobiel of toch iets anders? Ik zou het echt niet weten dus bij deze dit topic! :D

Nyltje

Link to comment
Delen op andere websites

Alle soorten schijven hebben een levensduur, na een tijdje kunnen bepaalde delen niet meer goed beschreven worden (de 1/0 switches kunnen niet meer worden verzet door slijtage).

Probeer een andere SD kaart, anders ligt het gewoon aan de SD kaart. Waaorm koop je zo'n kaartje ook tweedehands? 8gb kaartjes kosten nog geen 5-10euro?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wist niet dat je zo'n kaartje beter niet op marktplaats kon kopen. Weer wat geleerd dus. En ik kocht het kaartje daar,want het was een kaartje van 64gb voor 15 euro.

Bedankt voor jullie hulp!

Bewerkt: door Nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

Ik raad iedereen af om tweedehands opslag te kopen, of dit nou een SD kaart, HDD, SSD of wat dan ook is. De enigste manier om testen of de schijf überhaupt werkt is een volledige disk test. Dan weet je nog niets over de levensduur, want die kan héél kort zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nu een heel raar probleem. Ik zrlf denk dat ik de sd kaart verkeerd in m'n telefoon had, want ik hrb het kaartje eruiy en erin gedaan en ik film zonder korrel. Nu is het probleem dat hij zegt dat ik nog 1gb over heb van de 64gb. Hij zegt dat dit overig geheugen is. Ik heb de kaart nu via de pc en via m'n mobiel geformatteerd, maar hij zegy nog steeds dat ik 1gb over heb. Dat is nog niet alles, want als ik het kaartje in m'n telefoon heb zegt ie 1gb over van de 64gb, maar op de pc zegt ie dat het kaartje 1gb groot is.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...