3L1077 Geplaatst: 14 maart 2014 Rapport Geplaatst: 14 maart 2014 Zo, valt weinig over te zeggen. Nieuwe 3L1077-avatar (die eigenlijk bijna de allereerste is) en -signature, die een beetje afwijkt door het lettertype, maar wel in 't zelfde vakje blijft. AvatarSignaturePatroon (uiteraard zelf gemaakt) Reageren
thebig Geplaatst: 14 maart 2014 Rapport Geplaatst: 14 maart 2014 Je avatar kenden we al, het is gewoon een ander kleurtje. Pas wel goed bij de lente. De signature is echter nieuw en vind ik zeer goed geslaagd. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 14 maart 2014 Rapport Geplaatst: 14 maart 2014 Ik denk dat een oranje of felgroen tintje anders ook wel mooi had geweest voor de lente. De signature vind ik anders wel zeer goed gelukt. Het heeft wat vreemdjes, maar het trekt je aandacht er wel naartoe. Reageren
3L1077 Geplaatst: 14 maart 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2014 (bewerkt) Je avatar kenden we al, het is gewoon een ander kleurtje. Pas wel goed bij de lente. Ja, zeker omdat het bijna exact dezelfde is als de originele, maar heb 'm er toch even bijgezet aangezien hij bij de algehele look hoort. De signature is echter nieuw en vind ik zeer goed geslaagd. Bedankt. Ik denk dat een oranje of felgroen tintje anders ook wel mooi had geweest voor de lente. Ja, inderdaad... Ik twijfel nog wel een beetje. Eerst wilde ik voor een andere kleur gaan, maar uiteindelijk ben ik maar voor dat groen gegaan, omdat dat de neutrale kleur in de signature is. Bewerkt: 14 maart 2014 door 3L1077 Reageren
Twedeldie Geplaatst: 14 maart 2014 Rapport Geplaatst: 14 maart 2014 Een mooie geslaagde signature! Leuke groene tinten. En je profielfoto, daar is gewoon het kleur veranderd. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 14 maart 2014 Rapport Geplaatst: 14 maart 2014 Elk seizoen een nieuwe signature? In elk geval vind ik het niet echt iets nieuws, aangezien we dit al van je gewend zijn. Maar om een eerlijke beoordeling te geven vind ik de kleuren en het patroon in ieder geval goed erbij passen. 7,5/10 Reageren
3L1077 Geplaatst: 14 maart 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2014 Een mooie geslaagde signature! Leuke groene tinten. En je profielfoto, daar is gewoon het kleur veranderd. Elk seizoen een nieuwe signature? In elk geval vind ik het niet echt iets nieuws, aangezien we dit al van je gewend zijn. Maar om een eerlijke beoordeling te geven vind ik de kleuren en het patroon in ieder geval goed erbij passen. 7,5/10 Bedankt. En ja, ik weet het. Liever zo, aan die avatar ben ik, hoe zal ik het zeggen, niet gehecht, maar ik draag hem al sinds de eerste dag dat ik hier geregistreerd ben, en die wil ik dan ook zo houden. Zelfde voor de signature, ik kan misschien wel uniekere en mooiere dingen maken, maar ik hou van het simpele en herkenbare principe, wat ik belangrijk vind in een signature en avatar die ik draag. Reageren
Big Boss Geplaatst: 14 maart 2014 Rapport Geplaatst: 14 maart 2014 De signature vind ik persoonlijk wat te donker, vooral met dat zwart er bij. Ze geeft mij bovendien de indruk van een optische illusie. De L en de 1 lijken te zijn verweven tot een groteske misvormde U. Reageren
3L1077 Geplaatst: 14 maart 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2014 De signature vind ik persoonlijk wat te donker, vooral met dat zwart er bij. Ze geeft mij bovendien de indruk van een optische illusie. De L en de 1 lijken te zijn verweven tot een groteske misvormde U. Hoe bedoel je, zwart? Doel je op het blauw? En ja, nu je het zegt lijk het inderdaad wel wat op een U. Ik heb ze gewoon aan elkaar gezet, omdat ik alle letters aan elkaar gezet heb, om het patroon duidelijker te laten overkomen... Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 14 maart 2014 Rapport Geplaatst: 14 maart 2014 Super mooi! Knap dat je steeds weer verschillende sigantures maakt uit een kern. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 15 maart 2014 Rapport Geplaatst: 15 maart 2014 Potdomme, da's echt een heel mooi patroontje! Prettige kleuren die zacht zijn voor de ogen en niet teveel schreeuwen. Het heeft iets weg van een honingraat, terwijl de ruimte tussen de vormen vierkantjes creëert. Fraai verwerkt in de signature ook - de L en 1 vormen inderdaad een soort U als je je fantasie gebruikt, maar ik vind het persoonlijk duidelijk genoeg. Reageren
3L1077 Geplaatst: 15 maart 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 15 maart 2014 Bedankt. Ik vind het patroontje zelf ook leuk, misschien dat ik er nog iets mee doe. Reageren
Dotz Geplaatst: 15 maart 2014 Rapport Geplaatst: 15 maart 2014 Ik denk dat een oranje of felgroen tintje anders ook wel mooi had geweest voor de lente. Er voor het gemak van uitgaande dat Elliot een Nederlander is kan hij oranje natuurlijk ook bewaren voor Koningsdag en/of het WK Reageren
3L1077 Geplaatst: 15 maart 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 15 maart 2014 Ik denk dat een oranje of felgroen tintje anders ook wel mooi had geweest voor de lente. Er voor het gemak van uitgaande dat Elliot een Nederlander is kan hij oranje natuurlijk ook bewaren voor Koningsdag en/of het WK Elliot is misschien een Nederlander, Eliott niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.