3L1077 Geplaatst: 14 maart 2014 Rapport Geplaatst: 14 maart 2014 (bewerkt) Vreemd dat dit topic er eigenlijk nog niet was. Het is simpel, dit topic gaat gewoon puur om YouTube. Alles wat er zich op You-Tube afspeelt, dus nieuws over You-Tube, maar evengoed video's die jij waard vindt om te delen. Maar kijk dan ook naar de video's van anderen, je zou het zelf ook leuk vinden als mensen praten over iets wat jij deelde. Dus ja, laten we er niet te veel woorden meer aan vuil maken, en er gewoon een leuk topic van maken!Wanneer je reageert op een post waar een filmpje in staat, plaats het filmpje dan even in een spoiler. Bewerkt: 15 maart 2014 door Guardian1980 Regeltje toegevoegd. Reageren
3L1077 Geplaatst: 14 maart 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2014 (bewerkt) Laat ik 't aftrappen. https://www.youtube.com/watch?v=R4ajQ-foj2Q#t=476 Wat 'n helden! Echt gelachen met deze video. Hoewel ik Joseph Gordon-Levitt een topacteur vind, heb ik met Stephen Merchant ook echt gelachen. Wie vinden jullie 't beste? Bewerkt: 14 maart 2014 door 3L1077 Reageren
TekaLoca Geplaatst: 14 maart 2014 Rapport Geplaatst: 14 maart 2014 Deze kerel: Ik volg hem nu minder dan bijvoorbeeld een jaar geleden, maar het blijft echt een kanjer Reageren
3L1077 Geplaatst: 14 maart 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2014 Oké, vreselijk geacteerd, maar ik moest echt meegniffelen door zijn enthousiasme. En dan komt zijn moeder ineens binnen? Reageren
TekaLoca Geplaatst: 14 maart 2014 Rapport Geplaatst: 14 maart 2014 En dan komt zijn moeder ineens binnen? Zijn moeder of zijn broer, ik weet het niet. Deze van hem is ook nog echt top: Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 14 maart 2014 Rapport Geplaatst: 14 maart 2014 Leuk topic. Ik kijk echt heel veel filmpjes. Natuurlijk de grote account zoals BanjoTown, DagelijksHaadee, StukTV enzo. Voor de rest vind ik rick broers van Serpentgameplay echt geweldig. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 15 maart 2014 Rapport Geplaatst: 15 maart 2014 Heel vaak gedraaid Een echt irritant liedje word hier leuk Rond 2:00 is echt het toppunt . Reageren
Twedeldie Geplaatst: 15 maart 2014 Rapport Geplaatst: 15 maart 2014 Titonic! Geniaal filmpje (gebaseerd op Titanic) Winnaar van een hele zooi Oscars! Reageren
3L1077 Geplaatst: 15 maart 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 15 maart 2014 Nice filmpjes, maar even ter duidelijkheid: de bedoeling van dit topic was niet "dump je video en loop weg". Je hebt graag dat andere mensen er met jou over praten, dus doe dat dan ook omgekeerd. Dat is de bedoeling van dit topic. Reageren
Twedeldie Geplaatst: 15 maart 2014 Rapport Geplaatst: 15 maart 2014 Och, in dat geval. Deze vind ik gewoon geniaal! Zou wel grappig zijn moest de pot ontploffen. Heel vaak gedraaid Een echt irritant liedje word hier leuk Rond 2:00 is echt het toppunt . Die heb ik ook zoveel bekeken. Als hij op die bal zit en dan valt hij eraf Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 15 maart 2014 Rapport Geplaatst: 15 maart 2014 Ik voeg er wel even dit aan toe: Als je op een post reageert waar een filmpje in staat, plaats het filmpje dan even in een spoiler. Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 15 maart 2014 Rapport Geplaatst: 15 maart 2014 Een voorbeeld video van PewDiePie, waar ik bij sommige stukjes los gaat. Er zijn nog veel leukere video's van hem, maar dit kwam snel in me op. Helaas volg ik PewDiePie al een tijdje niet meer zo veel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.