Mr CJ Geplaatst: 15 maart 2014 Rapport Geplaatst: 15 maart 2014 Dag vrienden, Ik ben momenteel in rang 77 geraakt. Ik zou graag en missie herspelen uit rang 65. Deze is me nog niet gelukt. Namelijk chelical extraction van Lester. Maar ik vind deze niet terug in het overzicht (start - online - jobds- R*jobs...) De andere opdrachten uit rang 65 staan er wel. Ik blijf lester bellen op geluk dat het die opdracht is, maar zonder succes. Hebben jullie dit ook? Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 15 maart 2014 Rapport Geplaatst: 15 maart 2014 Nee, bij mij staat hij gewoon in de lijst en kom 'm ook regelmatig tegen in het keuzemenu na 'n missie/race od. Reageren
Mr CJ Geplaatst: 15 maart 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 15 maart 2014 kan je me toevoegen als vriend? (ps3) "bartdw" dan kunnen we die opdracht (en andere)samen doen Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 15 maart 2014 Rapport Geplaatst: 15 maart 2014 Ligt eraan. Ben je gezellig? Nee, geintje natuurlijk. Stuur me maar 'n vriendschapsverzoek (PSN naam is hetzelfde als m'n naam hier) en dan zal ik 'm accepteren zodra ik weer online ben. Weet niet of dat dit weekend nog gaat gebeuren, misschien morgen anders maandag. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.