DarkViper_Brian Geplaatst: 16 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 16 maart 2014 (bewerkt) Hallo mensen ik wil een meeting organiseren het is 22 maart om 20:30 tot 23:00 we gaan een beetje freeromen in gta online en misschien nog wat racen. [table=header] meeting 22 maart Forum naam PSN Headset IamCrazyBrian Crazy-Trevor12 Nee Ezra24rct3 Ezra24rct3 ja Recruut Themrfokke Ja matjo Xx-mattert77-xX Ja nolms nolms misschien schimmelzicht schimmelzicht ja gunman gunmandevon ja mikequdel mikequdel ja gtavverslaafde1988 Winner0123 ?[/table] Bewerkt: 22 maart 2014 door DarkViper_Brian Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twedeldie Geplaatst: 16 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 16 maart 2014 (bewerkt) Ik zou wat meer informatie geven. Wat ga je doen? Missies? Free roam? Race? Ik zou ook wat graphics verzorgen. Anders ga je niet echt mensen lokken. Als hulp kun je misschien een topic gebruiken van een meeting dat al afgelopen is. Hier heb je er een paar: >>1<< >>2<< >>3<< Edit: Ik zou er ook de datum en het uur bij plaatsen Bewerkt: 16 maart 2014 door Twedeldie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DarkViper_Brian Geplaatst: 16 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 maart 2014 Bedankt voor de tip Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twedeldie Geplaatst: 16 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 16 maart 2014 Bedankt voor de tip Graag gedaan! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Krikke1992 Geplaatst: 16 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 16 maart 2014 Ik denk dat je toch je de voorwaarden om mee te doen gaat moeten aanpassen. Anders ben je maximaal met 11 deelnemers. En ik denk niet dat alle fans, leden en vrienden (ik al niet) een PS3 hebben. Dus je gaat al max met 10 zijn eigenlijk. Ik zou gewoon iedereen laten meedoen die wil, of je eindigt alleen in een sessie, vrees ik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 16 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 16 maart 2014 Ehm, wanneer is de meeting? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DarkViper_Brian Geplaatst: 16 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 maart 2014 22 maart Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xCrazyShotgun Geplaatst: 16 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 16 maart 2014 22 maart Hoelaat? Wat ga je doen? enz, enz? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DarkViper_Brian Geplaatst: 16 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 maart 2014 Om 19:00 tot 22:00 kan uitlopen ligt er aan wie der allemaal komen beetje free rome dus pak je mooiste of lelijkste auto en ga lekker los Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recruut Geplaatst: 16 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 16 maart 2014 Is dit jouw manier om fans, leden, of vrienden voor je clan te verzamelen ?? lijkt me niet zo slim straks zit je maar met een paar mensen online, Het is veel leuker om iedereen toe te laten. En bedenk iets anders om leden, vrienden, en fans te verzamelen. en verzin iets leuks om te doen in free-roam. Succes zal kijken of ik kan. PSN- Themrfokke Headset- Ja Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 16 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 16 maart 2014 Livestream dan maar? Ezra24rct3, ik heb een headset. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DarkViper_Brian Geplaatst: 16 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 maart 2014 (bewerkt) Is dit jouw manier om fans, leden, of vrienden voor je clan te verzamelen ?? lijkt me niet zo slim straks zit je maar met een paar mensen online, Het is veel leuker om iedereen toe te laten. En bedenk iets anders om leden, vrienden, en fans te verzamelen. en verzin iets leuks om te doen in free-roam. Succes zal kijken of ik kan. PSN- Themrfokke Headset- Ja Zal het laten veranderen Bewerkt: 16 maart 2014 door IamCrazyBrian Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twedeldie Geplaatst: 16 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 16 maart 2014 22 maart Hoelaat? Wat ga je doen? enz, enz? Had ik al gevraagd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xCrazyShotgun Geplaatst: 16 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 16 maart 2014 22 maart Hoelaat? Wat ga je doen? enz, enz? Had ik al gevraagd Had ik niet gezien. Mijn excuses! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twedeldie Geplaatst: 16 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 16 maart 2014 22 maart Hoelaat? Wat ga je doen? enz, enz? Had ik al gevraagd Had ik niet gezien. Mijn excuses! Niet erg haha Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.