mekane Geplaatst: 16 maart 2014 Rapport Geplaatst: 16 maart 2014 Hallo wie heeft een goeie uitleg om savegames te transferen naar de ps2 ? ik heb de slim en lite versie Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 16 maart 2014 Rapport Geplaatst: 16 maart 2014 Heb je iets van een Memorykaart lezer voor je PC? Dan kan je namelijk die kaart in je PC douwen Reageren
mekane Geplaatst: 16 maart 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 16 maart 2014 en dan leest ie em gewoon en kan je er savegames op plaatsen ? Reageren
Dotz Geplaatst: 17 maart 2014 Rapport Geplaatst: 17 maart 2014 Zucht, Ezra.. Jij post ook simpelweg om je postcount op te krikken, is het niet? Dat gezegd te hebben moet ik bekennen hier zelf ook geen kaas van te hebben gegeten. Ik raad je in ieder geval aan myMC-tool te gebruiken welke je hier kan downloaden. Wellicht dat deze tutorial je verder kan helpen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.