Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 16 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 16 maart 2014 (bewerkt) Eindexamen 2014 vmbo, havo, vwo Aangezien eindexamen 2014, het meest gevreesde en spannende moment van ieder schooljaar, nu echt in zicht is leek het me wel toepasselijk om er een topic over te beginnen. Voor vrijwel iedereen begint het examen ongeveer half mei, maar voor sommigen gaat deze eind maart al van start. Dit geldt onder meer voor het vmbo, waar je naast de theorievakken ook vaak nog een intersectoraal gedeelte hebt. Zo heb ik 27 maart een assessmentpresentatie, een week erop de presentatie van het examenproject dat ik met wat anderen gemaakt heb en 14 en 15 april krijgen we nog een CSPE (Centraal Schriftelijk en Praktijkexamen). Alle vakken waar ik examen voor ga doen zijn Nederlands, Engels, wiskunde, economie en ICT (CSPE). Niet veel dus, wat het voor mij ook veel makkelijker maakt. Ik verwacht, grotendeels gezien mijn schoolcijfers én de cijfers die ik bij het oefenen van examens gehaald heb dat het mij prima zal lukken allemaal. Wie hebben dit jaar nog meer examen? Kijken jullie er tegenop of heb je juist het gevoel dat je zonder problemen zult slagen? Wie zijn/haar rooster nog niet weet, kan daar hier meer informatie over vinden. Bewerkt: 16 maart 2014 door Grand Theft Auto TOM Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 16 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 16 maart 2014 Eindexamen HAVO hier! Zo'n zin in. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HA5H Geplaatst: 16 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 16 maart 2014 (bewerkt) . Bewerkt: 2 november 2016 door HA5H Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rutger. Geplaatst: 16 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 16 maart 2014 Vorig jaar zat ik in jullie situatie en deed ik eindexamen VWO. Mocht er iemand vragen hebben over bèta vakken, misschien kan ik wat beantwoorden. Alvast succes met de voorbereiding guys! Zet 'm op! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HA5H Geplaatst: 16 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 16 maart 2014 En uiteraard succes iedereen, die zijn of haar examens moeten doen dit jaar! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerTijger Geplaatst: 17 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 17 maart 2014 Mooiste periode van mijn leven geweest, heerlijk vervroegd vakantie etc. VMBO TL diploma in ontvangst mogen nemen en met niets leren(Niet lezen dat ik er trots op ben o.i.d.) heerlijke weken gehad. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 17 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 17 maart 2014 Maak me totaal geen zorgen om mijn examen, doe dit jaar eindexamen havo. Ik leef al toe naar de vrije periode die volgt. Weet trouwens niet als ik blij moet zijn met mijn rooster, de eerste 7 dagen heb ik iedere dag een examen en daarna zitten er 8 dagen tussen en heb ik alleen nog Spaans. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S-te-Fan Geplaatst: 17 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 17 maart 2014 Eindexamen is echt overhyped en stelt eigenlijk geen ruk voor als je netjes je huiswerk hebt gemaakt. Dit jaar alleen Natuurkunde en Scheikunde, komt goed. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 17 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 17 maart 2014 Ik heb geen examens dit jaar, volgend jaar echter wel als ik in het volwassenonderwijs zit . Succes aan de middelbare leerlingen voor deze examens! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 17 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 17 maart 2014 Eindexamen is echt overhyped en stelt eigenlijk geen ruk voor als je netjes je huiswerk hebt gemaakt. Inderdaad. Mijn schoolexamens waren vele malen moeilijker; iedereen bij ons op school had gemiddeld een punt hoger voor alle vakken voor het centraal schriftelijk dan voor de schoolexamens. Twee vingers in de neus. Succes iedereen! Komt vast goed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HA5H Geplaatst: 17 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 17 maart 2014 (bewerkt) . Bewerkt: 2 november 2016 door HA5H Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheDutchWesley Geplaatst: 17 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 17 maart 2014 Eindexamen ook hier. Zie er niet zoveel tegenop en denk wel dat ik slaag:Y Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 8 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2014 Mijn moeder is nog meer bezig met het eindexamen dan ik, zo kut is dat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 8 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2014 Hier juist niet. Maar ik zie ook geen reden daarvoor, ik sta er immers goed voor. En jij Cabyon? Goede cijfers? Heb je er zelf überhaupt vertrouwen in dat je de examens goed gaat maken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Venzio Geplaatst: 8 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2014 Ik heb vorig jaar mijn examens al gehad en gemiddeld 1,5 punt boven mijn gemiddelde gehaald, zonder te leren.. :$ (zou het je niet aanraden om te doen hoor, risico) Ik wens iedereen veel succes die dit jaar eindexamen doet, gewoon je best doen en het komt vast goed! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.