salva-mea Geplaatst: 16 maart 2014 Rapport Geplaatst: 16 maart 2014 Zoals de titel al aangeeft, ik reed met mn auto de garage binnen, stap uit m'n auto en word door iemand met een minigun neer gemaaid. Spawn dan in Strawberry ave. Dit is meerdere keren gebeurd dus geen toeval denk ik zo. Hoe de kroket kan dit dan? Reageren
Dexist Geplaatst: 16 maart 2014 Rapport Geplaatst: 16 maart 2014 omdat die frikandel aan het hacken was Reageren
salva-mea Geplaatst: 16 maart 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 16 maart 2014 Wat een kaassoufle. Merk vaak wel dat hackers echt hele vage namen hebben. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 17 maart 2014 Rapport Geplaatst: 17 maart 2014 Wow, wat veel snackbarren in dat spel zeg. Maar hij is dan 1 van die gefrikandeliseerde hackers... Reageren
UberBug Geplaatst: 17 maart 2014 Rapport Geplaatst: 17 maart 2014 Was het op een woensdag? Dan was het vast een gehaktbal... Zonder gekheid op een stokje... dmv een glitch is het mogelijk om dit te realiseren... en een lol dat ze dan hebben...maar dan heel anders Reageren
Nissan Geplaatst: 17 maart 2014 Rapport Geplaatst: 17 maart 2014 De enige manier om in een garage iemand te killen is d.m.v. hacks en exploits, dus ik suggesteer gewoon dat je een andere server opzoekt, dat zou het moeten fixen. Reageren
Big Boss Geplaatst: 17 maart 2014 Rapport Geplaatst: 17 maart 2014 >>> Door Big Boss: En kunnen we dus nu allemaal weer lekker serieus gaan doen? Keuvelen over frikandellen en gehaktballen kan prima in de stamkroeg, maar niet hier.<<< Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 17 maart 2014 Rapport Geplaatst: 17 maart 2014 het is leuk en stom aan de andere kant maar toch heb wel paar keer gedaan om mensen te trollen gewoon niks aan de hand is een glitch Reageren
larfje94 Geplaatst: 17 maart 2014 Rapport Geplaatst: 17 maart 2014 (bewerkt) Toen ik laatst met mijn kroket (weet niet precies hoe je het schrijft) de garage inreed stonden er ook ineens 2 mensen in de hoek. Erg irritant. Idd gewoon ff reporten en vervolgens een andere server in duiken. en anders gewoon je auto bellen en ff niet in de garage gaan. Bugs altijd reporten anders kunnen ze ze ook niet repareren. De big boss zou eens een "luchtig toetje" moeten proberen. Iedereen blijft gewoon on topic volgens mij. Bewerkt: 17 maart 2014 door larfje94 Reageren
WaXweazle1976 Geplaatst: 17 maart 2014 Rapport Geplaatst: 17 maart 2014 >>> Door Big Boss: En kunnen we dus nu allemaal weer lekker serieus gaan doen? Keuvelen over frikandellen en gehaktballen kan prima in de stamkroeg, maar niet hier.<<< Ja heren....! Wel ff serieus he... dit is geen plek om lol te hebben... Beetje luchtigheid mag toch wel...? Het gaat hier om een spelletje, die zijn toch gemaakt om lol mee en in te hebben...? Maar dit zal ik dan ook niet mogen zeggen... Doe niet zo moeilijk... Reageren
PrutserNL Geplaatst: 17 maart 2014 Rapport Geplaatst: 17 maart 2014 Serieuze game jongen, mag niet de lolbroek uithangen Reageren
harry1985 Geplaatst: 17 maart 2014 Rapport Geplaatst: 17 maart 2014 Hackers brengen juist een spel naar de kl*t*en. Wou wel dat ze nog strenger erop toe zouden zien. Iemand beschieten zonder dat diegene het loodje legt heel irritant. Reageren
LethalMaximus73 Geplaatst: 17 maart 2014 Rapport Geplaatst: 17 maart 2014 Is mij laatst ook overkomen, was ff verbaast dat ie daar stond. Boem en ik was dood. was 1 van de weinige keren dat ik een publieke lobbie was. Eenigste wat je kan doen is rockstar bericht geven en hopen dat ze het kunnen oplossen Reageren
Big Boss Geplaatst: 18 maart 2014 Rapport Geplaatst: 18 maart 2014 De big boss zou eens een "luchtig toetje" moeten proberen. Iedereen blijft gewoon on topic volgens mij. Ja heren....! Wel ff serieus he... dit is geen plek om lol te hebben... Beetje luchtigheid mag toch wel...? Het gaat hier om een spelletje, die zijn toch gemaakt om lol mee en in te hebben...? Maar dit zal ik dan ook niet mogen zeggen... Doe niet zo moeilijk... Serieuze game jongen, mag niet de lolbroek uithangen Als jullie problemen hebben met de manier waarop ik modereer dan mag je dat altijd aan mij melden in een PM. Een aantal posts die niets toevoegden aan het topic werden eerder al verwijderd. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.