Jump to content
Geplaatst:
comment_2168547

Ik las een paar dagen geleden ergens dat er waarschijnlijk een maffia 3 aan komt.

Dus mijn vraag aan jullie is. Of iemand van jullie hier meer van weet?

En wie van jullie heeft maffia 1 of 2 gespeeld? En wat vonden jullie er van?

Ik zelf heb maffia 1 nooit gespeeld maar maffia 2 wel en vond het echt een goeie game.

Als maffia 3 uit komt ga ik hem sowieso halen.

• Reacties 150
  • Bezichtigingen 16.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2329390

Ziet er tof uit. Ben benieuwd hoe een mafia spel waar je niet als Italiaanse gangster aan de gang gaat uitpakt. Is dat trouwens Vito op de achtergrond, hij heeft er in ieder geval wel wat van weg..

hYdmti.png

Geplaatst:
comment_2329461

Ik hoop dat het wat meer afgerond is als Mafia 2. Ik was echt een City of Lost Heaven fan en Mafia 2 begon ook goed, je zag echter wel dat men Mafia 2 maar "moest" publiceren en vele leuke elementen waren eruit gehaald of snel afgeraffeld.

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_2331484

Mafia II was meer een verhaal dan een game naar mijn mening laatst toen Mafia II gratis was op de Xbox 360 heb ik 'm weer opnieuw heb gespeeld had ik 'm binnen een dag uit, zeer sterk verhaal maar een volledige game kun je het eigenlijks niet noemen.

Vind het wel jammer dat ze een hele andere richting in slaan en niet meer in die Goodfellas/Godfather vibe verder gaan maar het zal zeker wel een vette game worden maar hoop deze keer wel op wat diverser gameplay dan het vorige deel en natuurlijk Free-roam!

• 3 maanden later...
Geplaatst:
comment_2362321

Misschien willen ze in deze serie alle decennia doorlopen. Mafia: The City of Lost Heaven speelde zich af in de jaren '30. Mafia II was jaren '40 - '50. Mafia III = '60s - '70s. Ik kijk er wel naar uit, het lijkt een blaxploitation sfeertje te hebben als films als Shaft, Super Fly en The Mack.

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_2366107

Laat ik eerst zeggen dat ik toch een beetje stotter zie bij NPCs. Maar los daarvan, wat een geweldige setting en een levende atmosfeer! _O_ Ik hou echt van zulke spelletjes waarin de omgeving tot leven komt en je als het ware volledig in je character en de omgeving opgaat. Mafia 2 was hier al sterk in, maar dit is echt wauw!

Wat betreft gameplay, heb ik het idee dat het schietsysteem mij niet helemaal ligt. Het continu zien van crosshairs alleen omdat je je wapen vast hebt stoort mij en hetzelfde geldt ook voor de belachelijk grote granaat indicator voor het gooien. Maar daarnaast zie ik ook weer een paar gruwelijke elementen, het beuken van iemands gezicht tegen de muur, 'drive like a madman' en de takedowns bijvoorbeeld.

Het lijkt erop dat er geluisterd is naar de fans van Mafia 2 en ze niet van plan zijn dezelfde fouten te maken. Dit spel kan voor mij niet snel genoeg komen. :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.