Jump to content

Pinkpop 2014

Ga jij naar Pinkpop?  

10 leden hebben gestemd

1. 1. Ga jij naar Pinkpop?

• Ja, het hele weekend
      0
    • Ja, de zaterdag
      0
    • Ja, de zondag
      0
    • Ja, de maandag
      2
    • Nee, want...
      8
    • Anders
      0

Recommended Posts

Geplaatst:

logo.png

Zijn hier mensen die naar Pinkpop gaan? Ik had met een paar vrienden afgesproken om maandag heen te gaan (vanwege Metallica), maar het is nog steeds wat onzeker omdat er wat mis ging bij het kopen van de kaartjes... Het geld is overgemaakt, maar er zijn geen kaartjes of überhaupt een bevestiging binnengekomen...

Het programma:

ZATERDAG 7 JUNI: 14.30-23.00 UUR

THE ROLLING STONES

JOHN MAYER * FLOGGING MOLLY * ED KOWALCZYK PERFORMS THROWING COPPER WITH NOORDPOOL ORCHESTRA

BASTILLE * JOE BONAMASSA * HAIM

EPICA * WHITE LIES * LES DJINNS

ZONDAG 8 JUNI: 12.45-23.00 UUR

ARCTIC MONKEYS

EDITORS * ED SHEERAN * THE KOOKS * CHEF’SPECIAL

ROBERT PLANT AND THE SENSATIONAL SPACE SHIFTERS * PAOLO NUTINI

RUDIMENTAL * LIMP BIZKIT * NORTH MISSISSIPPI ALLSTARS

JOHN NEWMAN * THE BOXER REBELLION * TWENTY ONE PILOTS * PORTUGAL. THE MAN

MAANDAG 9 JUNI: 12.00-23.00 UUR

METALLICA

AVENGED SEVENFOLD * BIFFY CLYRO * ROB ZOMBIE * MASTODON

ARCADE FIRE * JAKE BUGG * STROMAE * KODALINE * JETT REBEL

GOGOL BORDELLO * BOMBAY BICYCLE CLUB * GHOST * CLEAN BANDIT

MORE TO FOLLOW

Toen ik de rest van het programma zag was dat toch even slikken... Uiteraard leek Metallica me heel vet, maar toen ik de namen van onder andere the Stones, Joe Bonamassa, Robert Plant en Limp Bizkit zag schitteren... Ook een optreden van Flogging Molly schijnt één groot feest te zijn. :puh:

Nou ja, ik hoop in ieder geval dat het nog goed komt met mijn kaarten, en anders wordt het toch even flink balen. Zijn hier overigens ook nog mensen die kaartjes voor de zaterdag hebben weten te bemachtigen? :)

Geplaatst:

Braaf gewacht op mijn kaartjes, eindelijk door de wachtrij: net 2 minuten uitverkocht :( :( :(

Ik ga dus helaas niet, zou dan mijn eerste Pinkpop worden.

Geplaatst:

Had graag gewild, maar niet aan kaartjes kunnen komen, en achteraf bezien is het in mijn huidige situatie misschien ook niet zo verstandig.

Wel had ik heel graag de Rolling Stones, John Mayer en Arctic Monkeys gezien - stuk voor stuk artiesten waar ik erg graag naar luister. Eén van de sterkste line-ups van de afgelopen jaren, als je het mij vraagt. :tu:

Geplaatst: (bewerkt)

Ghost, Avenged Sevenfold, Mastodon en Rob Zombie zijn live ook echt fantastisch! Helaas kan ik niet gaan, geen kaartje kunnen bemachtigen. Ik zag het zo zitten om eens in Nederland een festivalletje te doen, maar neen... :(

Bewerkt: door Krikke1992
Geplaatst:

Ik ben de afgelopen twee jaar geweest en zou ook dit jaar weer gaan, maar het pinksterweekend valt precies middenin mijn twee weken durende tentamenperiode. Dit jaar (en misschien de komende drie jaar) dus geen Pinkpop voor mij. Dat ik dit jaar niet kan vind ik overigens niet heel erg, omdat ik volgens mij de enige ben die het programma niet geweldig vind. Enkel Avenged Sevenfold had ik graag gezien, maar die heb ik afgelopen november ook al in Amsterdam gezien, dus niet zo'n probleem. :puh:

Voor iedereen die dit jaar wel (voor het eerst) gaat, veel plezier! You won't regret it. :)

Geplaatst:

Fantastische line-up, net zoals Rock Werchter, maar dat is ook geen verrassing, omdat die festivals zowat altijd dezelfde namen afficheren.

Heb niet echt plannen gemaakt met mensen om naar een festival te gaan, nadat ik vorig jaar naar Pukkelpop ben gegaan, maar het is toch wel een van de betere line-ups die ik op een festival heb gezien, de afgelopen jaren.

Geplaatst:

Ik zit nog te twijfelen op ik er Pinkstermaandag heen ga. Vriend van me weet ook nog niet of ie wil/kan.

• 2 maanden later...
Geplaatst:

Nog een paar weekjes! Kaarten zijn al een flinke tijd binnen, ik ben erg blij dat dat nog goedgekomen is. Volgend probleem: 't programma is maandag om 23:00 afgelopen, en dan moeten we nog vanuit Landgraaf naar het noorden weten te komen. We zullen daar dan vermoedelijk blijven slapen, dus dat zullen we dan op één of andere manier moeten regelen (camping is dan al dicht, meen ik). puh2.gif

Nog meer mensen die gaan? ^^

Geplaatst:

Nog een paar weekjes! Kaarten zijn al een flinke tijd binnen, ik ben erg blij dat dat nog goedgekomen is. Volgend probleem: 't programma is maandag om 23:00 afgelopen, en dan moeten we nog vanuit Landgraaf naar het noorden weten te komen. We zullen daar dan vermoedelijk blijven slapen, dus dat zullen we dan op één of andere manier moeten regelen (camping is dan al dicht, meen ik). puh2.gif

Nog meer mensen die gaan? ^^

Ik ga vanavond twee kaarten regelen voor pinkstermaandag. Het probleem is dat ook ik om 23:00 nog 'ns naar 't noorden moet rijden, en onderweg iemand in Arnhem af moet zetten. Volgende ochtend moet ik weer gewoon op stage om 8 uur beginnen :7

Geplaatst:
De camping gaat zaterdag 7 juni om 12:00 uur open en sluit dinsdag 10 juni op hetzelfde tijdstip.

Staat op de website. Dus je hoeft niet te stressen.

'k Durf te zweren dat er gister nog andere (niet kloppende) data stonden op die pagina... :puh: Thanks in ieder geval, mogelijk redt dit ons uit de brand. :)

Geplaatst:
De camping gaat zaterdag 7 juni om 12:00 uur open en sluit dinsdag 10 juni op hetzelfde tijdstip.

Staat op de website. Dus je hoeft niet te stressen.

'k Durf te zweren dat er gister nog andere (niet kloppende) data stonden op die pagina... :puh: Thanks in ieder geval, mogelijk redt dit ons uit de brand. :)

Dat is de laatste keren altijd al zo geweest, dat de camping de volgende ochtend om 12 uur sluit. Ideaal voor als je een weekend blijft en vervolgens nog een nachtje uit wil rusten.

Ik zie trouwens dat jij alleen 's maandags gaat Foreigner? Dan heb je helaas geen toegang tot de campings. Dit is alleen voor weekendgangers ;)

• 2 weken later...
Geplaatst:

Had er heel graag bij willen zijn maar helaas, niet snel genoeg met kaartjes kopen.. :{ Ben een groot Stones fan en had ze graag willen zien optreden, nu het nog kan laten we maar zeggen. Wie weet zie ik die oude legendes ooit nog eens schitteren, wie zal het zeggen!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...