Jump to content

Pinkpop 2014

Ga jij naar Pinkpop?  

10 leden hebben gestemd

1. 1. Ga jij naar Pinkpop?

• Ja, het hele weekend
      0
    • Ja, de zaterdag
      0
    • Ja, de zondag
      0
    • Ja, de maandag
      2
    • Nee, want...
      8
    • Anders
      0

Recommended Posts

Geplaatst:

Pinkpop vind ik altijd heel fijn om naar te kijken... thuis, op de bank, achter de TV. Beste beeld, beste geluid, ideaal!

Geplaatst:

Je mist dan alleen nog de échte Pinkpopsfeer, Froodooo. Vorig jaar ben ik het hele weekend geweest, en ik kan je vertellen dat die sfeer geweldig is. Die zul je niet mee maken als je op de bank voor je tv zit ;)

Geplaatst:

Zeker, dat is waar. Ik ben ook al vaak genoeg naar een concert geweest om te kunnen zeggen dat de echte ervaring de live-ervaring is. Het moet dan echter wel gaan om een artiest die je tof vindt, en die zitten er op Pinkpop niet meteen tussen voor mij. Je gaat natuurlijk voornamelijk voor de muziek naar Pinkpop, maar om daar nu een heel weekend voor uit te trekken... nee, ik niet.

Geplaatst:

Ah, op die manier. Dat is natuurlijk je goed recht :)

Ik ga alleen op maandag, vooral voor de muziek en de sfeer. Uiteraard ook om nieuwe muziek te leren kennen, omdat ik een paar bands nog niet ken die dan spelen. The Rolling Stones had me ook gaaf geleken, maar de kaarten waren helaas al op :(

Hoop wel op behoorlijk weer. Dat wil zeggen: Mooi weer, licht bewolkt, en een klein buitje op zo'n hete dag is meer dan welkom :)

Geplaatst:

Was zeer tof! Heerlijk weer, gave bands, heerlijk sfeertje... Toen het weer vlak voor Metallica wat kritiek werd was het wel even balen, omdat het voorste vak ontruimd moest worden en wij onze plekjes vooraan (hadden we vanaf Avenged Sevenfold gestaan) dus ook moesten verlaten. Gelukkig konden we daarna (hetzij doorweekt en flink koud) weer een plekje vooraan bij het podium veroveren, en bleek Metallica het wachten helemaal waard. Naast de lijst van de main stage hebben we ook Ghost gezien, die hebben ook een gave en mysterieuze show neergezet met hun maskers en sfeervolle muziek. Volgend jaar sowieso weer! :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...