UnspokenOuch Geplaatst: 17 maart 2014 Rapport Geplaatst: 17 maart 2014 Elk schot is uniek! Laat me weten wat je er van vind! Reageren
Krikke1992 Geplaatst: 17 maart 2014 Rapport Geplaatst: 17 maart 2014 Hahaha best wel grappig om te zien hoe mensen met veel te veel tijd hun dag invullen Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 17 maart 2014 Rapport Geplaatst: 17 maart 2014 Haha leuk gedaan! En zeer origineel. Mijn complimenten. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 17 maart 2014 Rapport Geplaatst: 17 maart 2014 Idee is leuk, uitvoering is slecht. Het is gewoon een hoop knallen na elkaar, ik hoor er niet echt een beat in.. Reageren
UnspokenOuch Geplaatst: 19 maart 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 19 maart 2014 Idee is leuk, uitvoering is slecht. Het is gewoon een hoop knallen na elkaar, ik hoor er niet echt een beat in.. Met alle extra geluiden in GTA V zoals het gegil, de auto's, politie, enz. is het erg moelijk om alleel al goed geluid te krijgen. Los daarvan heb ik me ook meer op het concept gefocused, en niet zo zeer op de beat. Volgende keer ga ik dat wel doen. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 21 maart 2014 Rapport Geplaatst: 21 maart 2014 Idee is leuk, uitvoering is slecht. Het is gewoon een hoop knallen na elkaar, ik hoor er niet echt een beat in.. Ja, het begin was leuk, totdat de shotguns kwamen, vanaf daar werd het slordig en was het 'ritme' kompleet weg. Doet me trouwens denken aan een nummer van Noisia die door 16bit was geremixed met CoD geluiden. Al zijn er velen die dit al gedaan hebben met oa. Battlefield 2, en vast nog wel eerder gedaan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.