stefan_street Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Geplaatst: 20 juli 2005 Hey, weet iemand hoe je tricks kunt doen met je bmx? op de pc... Met welke knopjes?? <_< lijkt me wel vet... Reageren
NickDrake Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Geplaatst: 20 juli 2005 Hey,weet iemand hoe je tricks kunt doen met je bmx? op de pc... Met welke knopjes?? <_< lijkt me wel vet... je kan alleen springen maar je kan bv wel sliden van iets Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Geplaatst: 20 juli 2005 grinden heet dat <_< je kan met naar voren en naar 8eren leunen en met de beturingstoetsen trucjes maken zoals: druk op S (bij mijn controls) en dan pijltje links of rechts Reageren
kingping Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Geplaatst: 20 juli 2005 je hebt ook een cheat, waarmee je heel hoog kunt springen, maar weet even niet welke dat is moet je anders bij cheats kijken ofzo. Reageren
Tha CheatMaster Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Geplaatst: 20 juli 2005 je hebt ook een cheat, waarmee je heel hoog kunt springen, maar weet even niet welke dat is moet je anders bij cheats kijken ofzo. Je bedoelt:Bunny Hop XXL Als je nu gaat Bunny Hoppen (Fiets, L1 ingedrukt houden) kom je ontzettend hoog! Triangle, Square, Circle, Circle, Square, Circle,Circle, L1, L2, L2, R1, R2.(Ps2) En trouwens, je kunt geen trukjes doen met je BMX behalve springen en grinden. Backflips ofzo kan je ook niet. Reageren
Mark B. Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Geplaatst: 20 juli 2005 Je bedoelt:Bunny Hop XXLAls je nu gaat Bunny Hoppen (Fiets, L1 ingedrukt houden) kom je ontzettend hoog! Triangle, Square, Circle, Circle, Square, Circle,Circle, L1, L2, L2, R1, R2.(Ps2) En trouwens, je kunt geen trukjes doen met je BMX behalve springen en grinden. Backflips ofzo kan je ook niet. hij heeft San Andreas op de PC hoor :blink: je kan met je BMX wel 360° maken Reageren
Tha CheatMaster Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Geplaatst: 20 juli 2005 je kan met je BMX wel 360° maken Dat kan je met je auto toch ook. :blink: hij heeft San Andreas op de PC hoor Bunny Hop XXL Als je nu gaat Bunny Hoppen (Fiets, linker CTRL of rechter ALT indrukken) kom je ontzettend hoog! CJPHONEHOME Reageren
Coeluh Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 (bewerkt) grinden heet dat <_<je kan met naar voren en naar 8eren leunen en met de beturingstoetsen trucjes maken zoals: druk op S (bij mijn controls) en dan pijltje links of rechts Heet dat niet een wheelie maken? HOe werkt dat grinden dan? Bewerkt: 7 augustus 2005 door Coeluh Reageren
Studio Salamanca Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 ik weet niet of die benamingen van die trucjes met bmx-en en skateboarden nog verschillen, ik had tony hawk voor de ps, daar was grinden met je skateboardje over bv. een reling heen "schuren" http://usera.imagecave.com/scooter/j_bokma...nd_preview.jpeg ff een zoektochtje gepleegd op internet, en kwam dit tegen, dit is toch grinden? Reageren
C.J. Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 ja dat is grinden. ik denk dat iedereen er gewoon zijn eigen woord voor heeft. Reageren
Freestyle Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 Grinden geeft hij niet aan dat het is gelukt. Ik bedoel zovan: Grind 12 meters, $3,98 . Bij hoog springen zoals Bunny Hop XL, dan moet je gewoon beetje draaien enzo, daar krijg je geld voor en volgens mij kan je geen Wheelie's uitvoeren met de fiets. (hetzelfde verhaal met grinden ) Wel met de motor. Reageren
Studio Salamanca Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 probeer maar eens een stoppie met de fiets te doen, dat gaat echt stukken beter dan met de motor, als je een stoppie wilt hebben van meer dan 4 seconden (langer kan ik het niet met de motor) moet je echt de fiets gebruiken Reageren
Floppy Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 en volgens mij kan je geen Wheelie's uitvoeren met de fiets. (hetzelfde verhaal met grinden ) Wel met de motor. Je kan wel een wheelie maken met een fiets... Grinden weet ik niet... Reageren
Freestyle Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 Ja, dat zei ik ook, grinden kan je ook doen, alleen krijg je er geen geld voor, je rijdt dan een klein stukje, gewoon eroverheen, niets speciaals. Reageren
S.R.D. Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 ik kan met het pijltje naar achter een weelie make en met naar voren gaat hij op het voorste wiel rijden misschien heb je hier wat aan mzzl Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.