Jump to content

BMX

Recommended Posts

Geplaatst:

nog een bike-vraagje: ik lees hier dat je vooruit of achteruit kan leunen op de fiets. heeft dit invloed op de snelheid van het fietsen?

Ik kom namelijk tijd te kort om de laatste Courier missie te doen...

greetz

Geplaatst:
nog een bike-vraagje: ik lees hier dat je vooruit of achteruit kan leunen op de fiets. heeft dit invloed op de snelheid van het fietsen?

Ik kom namelijk tijd te kort om de laatste Courier missie te doen...

greetz

Inderdaad, als je vooruit leunt ga je iets harder... dit is ook bijvoorbeeld handig als je tegen steilere wegen of rotsen op fietst ;)

Geplaatst:
bij een motor wel maar op een fiets geloof ik niet,want dan trap je niet meer ;)

Maar als je flinke snelheid hebt gemaakt, hoef je niet meer te trappen he ;)

Dus dan kan je achter en voor over leunen :Y

Geplaatst:

dus het voorover leunen is goed om in een afdaling meer snelheid te maken, maar bergop heeft het voorover / achterover leunen geen nut?

greetz

Geplaatst:
dus het voorover leunen is goed om in een afdaling meer snelheid te maken, maar bergop heeft het voorover / achterover leunen geen nut?

greetz

Volgens mij zit het inderdaad zo....

Maar met achterover leunen kun je weer mooiere en andere trucjes maken ;)

Geplaatst:

hey,

k heb gister iets "ontdekt" wat voor de meesten mss vanzelfsprekend is... Als je tijdens het fietsen constant de cursor naar voor in doet begint CJ te sprinten op de fiets, best wel handig om hellingen omhoog te knallen!

Geplaatst:
hey,

k heb gister iets "ontdekt" wat voor de meesten mss vanzelfsprekend is... Als je tijdens het fietsen constant de cursor naar voor in doet begint CJ te sprinten op de fiets, best wel handig om hellingen omhoog te knallen!

Dit was echt al heel lang bekent :clown:.

Als je springt op je BMX kan je natuurlijk proberen om langs muren te gaan.

En gewoon over de stang van een trap. Daar was trouwens ook een filmpje over.

Als je voorover leunt dan maak je snelheid, dan kan je dan een mooie jump maken op de Mount chiliad :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...