Vanwege de GTAGames.nl-Winteractie is het al weer een tijdje terug dat er een speciaal Snapmatic nieuwsbericht op GTAGames.nl is beland. Maar inmiddels zijn we al weer bij het vijfde nieuwsbericht aanbeland met de mooiste Snapmatic's van GTAGames.nl. De Snapmatic deelfuncties die Rockstar Games aan Grand Theft Auto V heeft toegevoegd blijft namelijk ongekend populair! Op het GTAForum.nl delen we dan ook onze mooiste Snapmatic foto's. Hierbij een selectie van de mooiste foto's van de afgelopen weken. Complimenten nogmaals voor alle mooie kiekjes!
Hoe Copkiller_ dit voor elkaar heeft gekregen weet ik ook niet
Hano_2000 doet ons terug denken aan de jaren 70 en de Polaroids van toen
HA5H moest zo nodig weer met alle winkelwagentjes in Jackass stijl rondkarren!
dmg maakte deze foto van een Zonsondergang in Los Santos
Drop Shipping krijgt dank zij deze Snapmatic van Asphyxiated een geheel nieuwe betekenis!
Vanwege de GTAGames.nl-Winteractie is het al weer een tijdje terug dat er een speciaal Snapmatic nieuwsbericht op GTAGames.nl is beland. Maar inmiddels zijn we al weer bij het vijfde nieuwsbericht aanbeland met de mooiste Snapmatic's van GTAGames.nl. De Snapmatic deelfuncties die Rockstar Games aan Grand Theft Auto V heeft toegevoegd blijft namelijk ongekend populair! Op het GTAForum.nl delen we dan ook onze mooiste Snapmatic foto's. Hierbij een selectie van de mooiste foto's van de afgelopen weken. Complimenten nogmaals voor alle mooie kiekjes!
Hoe Copkiller_ dit voor elkaar heeft gekregen weet ik ook niet
Hano_2000 doet ons terug denken aan de jaren 70 en de Polaroids van toen
HA5H moest zo nodig weer met alle winkelwagentjes in Jackass stijl rondkarren!
dmg maakte deze foto van een Zonsondergang in Los Santos
Drop Shipping krijgt dank zij deze Snapmatic van Asphyxiated een geheel nieuwe betekenis!
thebig maakte een foto van deze stencil art
"xCrazyShotgun, Wat zeg juh? Moet ik het kleuriger inzien?"
Deel ook je mooiste Snapmatic foto's op GTAForum.nl!
Dit bericht delen
Link naar bericht
Delen op andere websites