Jump to content

Titanfall

Recommended Posts

Geplaatst:

Titanfall

Ontwikkelaar: Respawn Entertainment (Hebben geholpen bij de Modern Warfare series, bij MW3 is dit Sledgehammer Games geworden.)

Uitgever: Electronic Arts

Genre: Actie/Multiplayer/FPS

Platforms: PC/Xbox 360/Xbox One

Aantal spelers: 16/32

Release: 13 Maart

Demo: Dit waren BETA-Keys

Website: http://www.titanfall.com/

Gameplay Trailer:

Nieuws:

Titanfall is helaas exclusief uitgebracht op de Xbox One, Xbox 360 en de PC. Electronic Arts is de uitgever van de game, maar zou ondanks de goede verkoopcijfers flink balen van het feit dat zij Titanfall niet naar de PlayStation 3 en PlayStation 4 kunnen brengen. Er is namelijk een deal gemaakt met Microsoft waarin staat vastgelegd dat Titanfall een ‘exclusive’ is voor de Xbox en PC.

Pete Dodd, industry insider, vertelt dat Sony en EA onlangs een meeting hebben gehad, waarin werd besproken wat EA vermoedelijk zou verdienen aan een PS3- en PS4-versie van Titanfall. Hieruit bleek dat men veel meer had kunnen verdienen aan een PS3 en PS4-versie van de game dan aan een Xbox en PC-versie. EA lijkt echter een inschattingsfout te hebben gemaakt wat betreft de next-gen war; de PlayStation 4 lijkt deze namelijk met vlag en wimpel te gaan winnen. Pete Dodd vertelt:

Sony also used it’s own metrics in a meeting with EA last week and showed them what they would have sold on the PS3 and PS4. The money EA took from Microsoft doesn’t even begin to cover it. The EA guys went over the math and agreed. EA is in full ‘We’re so f**king sorry, Sony’ mode currently. Also, Titanfall Xbox 360 is 30 fps. That’s just for free for reading my post.

Eerder meldde analist Michael Pachter al dat EA er alles aan gaat doen om een volgend deel van Titanfall wél naar de PlayStation 4 te brengen. Maar helaas is het uitgesloten dat het eerste deel alsnog wordt uitgebracht op de PlayStation 4.

Niet alleen Microsoft, maar ook Sony heeft exclusieve games weten te regelen voor de PS4. Op 21 maart lanceert bijvoorbeeld Infamous: Second Son exclusief op de console van Sony.

Bron

Geplaatst: (bewerkt)

Eh wat? Ik ben gewend dat er een duidelijke omschrijving staat voor de game?

Bewerkt: door Dipsie8

Ezra24rct3, je bent zeer kinderachtig bezig moet ik zeggen, dat je een bepaald iets niets vindt, mag best maar ga geen onzin lopen spuwen. :kots:

Daarnaast de PS3 en PS4 heeft hier al helemaal niks mee te maken en al helemaal de PS2. Echt kinderachtig niveau van de laagste plank. :N

Bewerkt: door Crypteq

Ezra24rct3, je bent zeer kinderachtig bezig moet ik zeggen, dat je een bepaald iets niets vindt, mag best maar ga geen onzin lopen spuwen. :kots:

Daarnaast de PS3 en PS4 heeft hier al helemaal niks mee te maken en al helemaal de PS2. Echt kinderachtig niveau van de laagste plank. :N

Waar begin ik over een PS2? :N Ik had het over Titanfall 2 :7

Eh wat? Ik ben gewend dat er een duidelijke omschrijving staat voor de game?

Beter?

Bewerkt: door Ezra24rct3
  • 4 maanden later...
Geplaatst:

Moet zeggen dat het een geniale shooter is en blijft.

De snelheid en flexibiliteit van bewegen is fantastisch.

Wat ik wel een groot nadeel vindt is dat matchmaking niet altijd optimaal is, soms is de balans ver te zoeken.

Kijk uit naar een volgend deel als die er zou komen.

Verder zijn sommige mensen ook niet al te snugger, vanaf dezelfde plaats heb ik hem 2 keer kunnen doden. Toen hij respawnde liep hij weer hetzelfde stuk terug. emo.gif

http://youtu.be/umooNGVxl4M

En een compilatie van enkele kills :)

http://youtu.be/umsirmYhBBk

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...