kris_2000 Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 hallo, kan je gta san andreas al online spelen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 (bewerkt) Ja, dit is mogelijk. Er is gta:Torunament afgekort gtaT. Het si erg buggy en het crasht best wel vaak. Ook kun je niet schieten. Het enige wat je kan doen is een beetje rondrijden. Hier kan je het downloaden Server lijst Als je meer wilt weten moet je in het MTA Forumgedeelte is gaan kijken . Gebruik in het vervolg ook de Zoekfunctie . Bewerkt: 20 juli 2005 door Big Smoke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kris_2000 Geplaatst: 20 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 als ik op connect druk (en een goede server heb ingesteld) dan start gta op, en dan gaat hij uit na dat NVIdia is geweest, weet iemand hoe dat kan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BeatboxGamer Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 als ik op connect druk (en een goede server heb ingesteld) dan start gta op, en dan gaat hij uit na dat NVIdia is geweest, weet iemand hoe dat kan? Volgens mij kan hij dan geen verbinding maken met de server. Gaat hij teurg naar Windows of start de pc helemaal opnieuw op? Zoals Big Smoke al zei de server is erg buggy en je kan weinig. Het beste lijkt mij om nog een paar weekjes te wachten totdat het echt lekker loopt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kris_2000 Geplaatst: 20 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 o, ik het het al ik had 0.1A en ik zat in de server met 0.1B Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kris_2000 Geplaatst: 20 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 en kan je ook tegelijkertijd chatten? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
eXperion Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 en kan je ook tegelijkertijd chatten? Ja dat kan, maar dat gaat afentoe ook een beetje raar. A.u.b. geen dubble posts Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.