mekane Geplaatst: 19 maart 2014 Rapport Geplaatst: 19 maart 2014 (bewerkt) Heey ik wil graag een steam meeting organiseren op de Computer , ik zie dat dat erg weinig word gedaan en het lijkt me toch wel leuk. wie zou er eventuele interesse hebben. Games die eventueel gespeeld kunnen spelen ( die ik heb ) Blackops 1 Blackops 2 Mw3 Grand Theft Auto IV Het communiceren kan via skype of teamspeak. hoor het graag mekane Mogelijk geintereseerde : Mekane Ezra24rct3 Votair Bewerkt: 8 oktober 2015 door Visser23
Rutger. Geplaatst: 19 maart 2014 Rapport Geplaatst: 19 maart 2014 Ik noem dit eerder een Call of Duty meeting dan een Steam meeting.. Als je ook van plan bent om fatsoenlijk games te spelen dan ben ik ook van de partij.
mekane Geplaatst: 19 maart 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 19 maart 2014 Ik heb geen andere games das m'n prob ( althans op steam )
Djmaddox Geplaatst: 19 maart 2014 Rapport Geplaatst: 19 maart 2014 Heey ik wil graag een steam meeting organiseren op de Computer , Hee, dat klinkt leuk! Blackops 1 Blackops 2 Mw3 Haha, doei! Ga alsjeblieft fatsoenlijke games toevoegen of de titel van het topic veranderen naar Call of duty-meeting.
Recommended Posts