Jump to content

Gta San Andreas wapen koop menu mod?

Recommended Posts

Geplaatst:

Is een mod waar je wapens kan kopen via een menu en kan instellen wat voor prijs de wapens hebben?

Geplaatst:

vast wel ergens weet nu ff niet een link maar de prijs van je wapens kan je wel handmatig instellen in :

Rockstargames -> Gta san andereas -> data -> shopping.dat ( openen met kladblok ) en dan zoek je bijv : ak47

en dan kan je aanpassen wat je wilt.

Geplaatst:

vast wel ergens weet nu ff niet een link maar de prijs van je wapens kan je wel handmatig instellen in :

Rockstargames -> Gta san andereas -> data -> shopping.dat ( openen met kladblok ) en dan zoek je bijv : ak47

Bedankt bro maar is er mischien ook een mod waar je die dingen kan kopen via een menu en de prijsen kan aanpassen? want ik probeer een soort van survival missie te maken maar ik wou daar ook een weapon shop via een menu maken is dat ook mogelijk via shopping.dat?

Geplaatst:

Dus je bent zelf aan het coden? Dan mag je geen modificatie van een ander gebruiken (of in ieder geval niet zonder toestemming van de maker). ;)

Er zijn wel aardig wat wapenspawners, maar het is niet zo heel moeilijk om zelf te scripten, waarom probeer je dat niet?

Als het niet lukt kan ik (of een ander lid van dit forum) je wel helpen. :bier:

Geplaatst:

Bedankt bro maar is er mischien ook een mod waar je die dingen kan kopen via een menu en de prijsen kan aanpassen? want ik probeer een soort van survival missie te maken maar ik wou daar ook een weapon shop via een menu maken is dat ook mogelijk via shopping.dat?

Hij heeft je net uitgelgt hoe je een soort gelijk iets doet. Je zult, als je dit hebt gedaan, naar de Ammu Nation gaan en dan heb je custom prijzen. ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Dus je bent zelf aan het coden? Dan mag je geen modificatie van een ander gebruiken (of in ieder geval niet zonder toestemming van de maker). knipoog.gif

Er zijn wel aardig wat wapenspawners, maar het is niet zo heel moeilijk om zelf te scripten, waarom probeer je dat niet?

Als het niet lukt kan ik (of een ander lid van dit forum) je wel helpen. biertje.gif

Thx bro ik ben alleen niet echt goed inscripten (Al heb ik wel een paar mods gemaakt maar die waren niet zo supergoed) het zou echt awsome zijn als je me kon helpen met scripten want ik wou met dyom (Design your own mission) een survival missie maken maar ik moet dan ook zon manier hebben waardoor je per ronde wapens kan kopen enzo :)

@Ezra24rct3 Het is inderdaad uitgelegd hoe je de prijzen van de ammunation store moet aanpassen en daar ben ik hem ook dankbaar voor maar dat was eigenlijk niet echt wat ik zocht ik was eigenlijk meer voor een soort van menu waar je wapens kan kopen voor een bepaalde prijs die je zelf insteld enzo :)

Bewerkt: door KRAKELINGCATcarnage

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...