Jochems Geplaatst: 20 maart 2014 Rapport Geplaatst: 20 maart 2014 Gister voor het eerst in maanden weer online gespeeld, is mn appartement ingeruild voor een kleine garage? Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 20 maart 2014 Rapport Geplaatst: 20 maart 2014 Hoe kunnen wij dat weten Reageren
Michael Geplaatst: 20 maart 2014 Rapport Geplaatst: 20 maart 2014 Well, hier kunnen we dus ook niks mee. Is dit een vraag of is dit een opmerking? Ik weet het namelijk niet Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 20 maart 2014 Rapport Geplaatst: 20 maart 2014 Gister voor het eerst in maanden weer online gespeeld, is mn appartement ingeruild voor een kleine garage? Neen, als het goed is is je appartement er nog gewoon Reageren
Jochems Geplaatst: 20 maart 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 20 maart 2014 Gister voor het eerst in maanden weer online gespeeld, is mn appartement ingeruild voor een kleine garage? Neen, als het goed is is je appartement er nog gewoon Nee is ingeruild voor een garage, ik gebruikte een verkeerde zinsopbouw, sorry. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 20 maart 2014 Rapport Geplaatst: 20 maart 2014 Dat heb je dan zelf gedaan toen je of moe, of dronken was Reageren
Dexist Geplaatst: 20 maart 2014 Rapport Geplaatst: 20 maart 2014 Ezra, altijd zo lekker behulpzaam maar meer info is wel handig : welk appartement had je eerst, en welke nu? zelfde character nog steeds? Reageren
Michael Geplaatst: 20 maart 2014 Rapport Geplaatst: 20 maart 2014 Gister voor het eerst in maanden weer online gespeeld, is mn appartement ingeruild voor een kleine garage? Neen, als het goed is is je appartement er nog gewoon Nee is ingeruild voor een garage, ik gebruikte een verkeerde zinsopbouw, sorry. Het is mogelijk om je eigen huis in te ruilen. Dit kan komen omdat je misschien een kleinere garage hebt gekocht zodat deze huis werd ingeruild. Reageren
Jochems Geplaatst: 20 maart 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 20 maart 2014 Ik heb niks ingeruild hoor.. Is vanzelf gegaan.. Reageren
Krikke1992 Geplaatst: 20 maart 2014 Rapport Geplaatst: 20 maart 2014 Dan zou ik even Rockstar contacteren en je probleem uitleggen. Als het effectief zo is dat je niets gedaan hebt, dan is dit overduidelijk ergens een fout in het spel, en moet je dat reporten zodat Rockstar dit kan oplossen. Misschien krijg je het dan terug ook, ik zou het niet weten. Maar een oplossing zoeken voor jouw probleem kunnen wij niet, dit is alles wat je kan doen, denk ik. Succes! Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 20 maart 2014 Rapport Geplaatst: 20 maart 2014 (bewerkt) Beetje raar, ik zie 2 mogelijkheden: 1) Je hebt het gewoon zelf gedaan (misschien weet je het niet meer omdat je zo lang niet meer gespeeld hebt.) 2) Een foutje in het spel wat ik nog nooit meegemaakt hebt, en waar ik nooit van gehoord heb. In dat geval zou ik Rockstar een mailtje sturen Bewerkt: 20 maart 2014 door alaska1001 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.