Jump to content

[OV] Slogan Contest - Uitslag

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

709uH.jpg

Daar is ie dan, de uitslag van het Slogan Contest!

Na een strijd tussen 10 kandidaten bleven er uiteindelijk 3 over. Rutger., Sir_Ballas, en..? Wie was die derde? Zou die gene door zijn anonimiteit gewonnen hebben? Ik hou jullie niet langer in spanning. Op de derde plaats is geëindigd...

KsOWDLQ.png

Sir_Ballas van harte gefeliciteerd!

En op de tweede plaats is geëindigd... Is dat misschien de mysterieuze deelnemer?

mp1XZlI.png

Een geweldige deelnemer die goed anoniem kon blijven. Dat blijkt uit de volgende citaat:

Inderdaad, wie is de derde persoon, naast Rutger. en Sir_Ballas?
(Klik)

Maar er kan toch maar echt één de winnaar zijn, en dat is...

askywf7.png

Rutger., heel erg gefeliciteerd met je gouden plaque!

Iedereen die mee heeft gedaan natuurlijk ook heel erg bedankt, voor jullie is deze banner:

IGVtzFO.png

We begonnen op een donderdag avond, en werd soms door een iet wat slechte organisatie verschoven, maar uiteindelijk zijn we ook op donderdag avond geëindigd! Excuus voor dit soort dingen.

Ik wil iedereen bedankt voor het deelnemen en voor het stemmen! En ik wil in het speciaal Bassieboy35 bedanken voor het maken van de banners! Ze zijn echt prachtig!

Tot het volgende contest!

Even een tijdelijke oplossing voor de uitslagen:

Ronde 1:

msg-13783-0-93888400-1388696864.png

Ronde 2:

(ik kan die even niet vinden)(maar dit is tijdelijk dus de uitslag is er binnenkort!)

Ronde 3:

msg-13783-0-03803000-1391451852.png

Ronde 4:

msg-13783-0-78226900-1392588742.jpg

Ronde 5 + Finale:

msg-13783-0-91958500-1395306050.png

Bewerkt: door Nyltje
Geplaatst:

Nyltje, bedankt voor deze toffe contest! Erg origineel concept.

Mijn felicitaties aan 3L1077 en Sir_Ballas, zaten ontzettend goede slogans tussen! :bier:

Bassieboy35, bedankt voor de toffe banner! Dat Burger King logo met mijn naam erin is erg tof! :tu:

Aan Nyltje: worden de uitslagen (qua stemhoeveelheden) van elke opdracht openbaar gemaakt in het desbetreffende topic? Zou leuk zijn om te kunnen zien.

Geplaatst:

wat Rutger zei, ik vond het leuk om mee te doen, en had eerlijk gezegd niet verwacht zo ver te komen :7

(ps, krijgen we ook nog de uitslag per individuele ronde? dus zeg maar, hoeveel stemmen je elke ronde kreeg? :engel:)

Geplaatst:

Gefeliciteerd Rutger.

En inderdaad, een geniaal origineel mal concept :D

Alleen nu nog even 9 maanden blijven onthouden voor de contest award... :tu:

Geplaatst:

Bedankt voor de positieve reactie's!

Ik had voor deze post al een bericht gestuurd naar Thundercover (die de uitslagen steeds aan mij door gaf) om alles openbaar te maken. Even daarop wachten dus. :)

Geplaatst:

Mijn felicitaties naar de winnaars! :tu: Ik heb in de loop van de contests soms wel moeten lachen om bepaalde slogans. :puh:

Geplaatst:

Gefeliciteerd Rutger! Ballas ook natuurlijk.

Ik moet zeggen dat ik eigenlijk verwachtte er na de tweede ronde al uit te liggen. (Ja, ik weet het, typische reactie, blabla) Ik stuurde mijn slogans ook altijd tijdens het laatste uur in, omdat ik het topic gewoon nooit zag. :puh: Maar, een tweede plaats door toch altijd op het moment iets uit te duim te zuigen... Ik ben tevreden! :tu:

Nyltje, jij ook de complimenten. De organisatie was wat verwarrend, maar dat kan deels aan mij gelegen hebben. ( :7 ) Was een toffe contest! :tu:

Geplaatst: (bewerkt)

De stemmen kunnen nog niet openbaar worden gemaakt wegens een of ander uiterlijk. Dus ik heb een tijdelijke oplossing voor de uitslagen gedaan.

Bewerkt: door Nyltje

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...