Jump to content

Accu wordt niet herkend


MegaPilot

Recommended Posts

Haai,

ik heb me een nieuwe niet-originele accu gekocht voor m'n laptop. Deze wordt helaas niet herkend. Ik heb al in apparaatbeheer zitten kloten met stuurprogramma's(herinstalleren dus), maar dat hielp niet. Tevens heeft het updaten van m'n BIOS ook niet geholpen. Heeft er iemand ervaring hiermee? Er zijn wel duizenden onderwerpen hieromtrent te vinden, maar het lijkt wel alsof niemand werkelijk een oplossing weet. :7

M'n laptop kan starten zonder batterij als ie aan de lader zit, maar niet als die niet-originele accu erin zit. Dafuq? :bonk:

Alvast bedankt!

Mvg,

MP

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Is hij wel vol...?

Dat doet er niet toe, hij wordt in het geheel niet herkend. Ik zou dus niet weten welk percentage de accu heeft.

Net zat ik in de bios en stak ik de accu erin. Windows startte op via de lader, zei dat de batterij 100 % had, ik haal lader eruit, dropte meteen een beetje en daarna viel m'n laptop uit. :(

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm enige waar ik aan zou kunnen denken of de accu wel het zelfde vermogen heeft als de originele.

Want, ik kocht een keer een nieuwe adapter/lader voor mijn laptop(accu gebruik ik nooit eigenlijk) en het was belangrijk dat ik wist hoeveel vermogen hij nodig had.

Een lader met minder vermogen zou het wel kunnen doen, maar was zeer slecht voor de laptop.

Misschien is dit ook zo met accu's ?

Dus als je de originele accu nog hebt, kijk of de volts, watts en mAh wat overeen komen.

Bewerkt: door Dexist
Link to comment
Delen op andere websites

Je had het ook over herinstalleren,

Misschien heb dit ook al gedaan maar ander probeer het:

oude batterij er in, en laptop even opstarten, en dan in system/device manager de driver van de batterij verwijderen,

dan nieuwe batterij er in en kijken of die aanslaat

Link to comment
Delen op andere websites

Je had het ook over herinstalleren,

Misschien heb dit ook al gedaan maar ander probeer het:

oude batterij er in, en laptop even opstarten, en dan in system/device manager de driver van de batterij verwijderen,

dan nieuwe batterij er in en kijken of die aanslaat

Dat heb ik al gedaan.

Ik heb inmiddels gemaild naar Hardwarecity en ik ben niet de enige die problemen had met de accu.

Edit: Ik heb de verkeerde batterij besteld. Toshiba bracht 2 uitvoeringen op de markt. Nu mag ik wel opdraaien voor de retourkosten, maar ik krijg wel de goede accu opgestuurd. :puh:

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...