Crazy-Ghost Geplaatst: 22 maart 2014 Rapport Geplaatst: 22 maart 2014 (bewerkt) Vragentopic. Sjakie en de Chocoladefabriek. Omdat ik merk dat er nog wat vragen zijn heb ik besloten om dit topic te openen. Ik hoop dat ik zo wat onduidelijkheid bij mensen kan wegnemen. Dus vraag maar raak! Overzicht vragen: Q: Je hebt het in je inschrijvingentopic over opdrachten, maar waar gaan deze dan over want dit is voor mij heel onduidelijk.A: Er zullen inderdaad opdrachten komen. De bedoeling is om het soort opdrachten wat af te wisselen. Bij de meeste opdrachten zal de nadruk op samenwerken liggen, die opdrachten kan je dus alleen halen door samen te werken met andere spelers. Het gaat in de meeste opdrachten ook om vertrouwen. Bewerkt: 22 maart 2014 door Crazy-Ghost Reageren
TekaLoca Geplaatst: 22 maart 2014 Rapport Geplaatst: 22 maart 2014 Een topic naar m'n hart. Je hebt het in je inschrijvingentopic over opdrachten, maar waar gaan deze dan over want dit is voor mij heel onduidelijk. Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 22 maart 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2014 (bewerkt) Je hebt het in je inschrijvingentopic over opdrachten, maar waar gaan deze dan over want dit is voor mij heel onduidelijk. Er zullen inderdaad opdrachten komen. De bedoeling is om het soort opdrachten wat af te wisselen. Bij de meeste opdrachten zal de nadruk op samenwerken liggen, die opdrachten kan je dus alleen halen door samen te werken met andere spelers. Het gaat in de meeste opdrachten ook om vertrouwen. Bewerkt: 22 maart 2014 door Crazy-Ghost Reageren
TekaLoca Geplaatst: 22 maart 2014 Rapport Geplaatst: 22 maart 2014 Maar in welke stijl, welk thema, waar? Op een game ofzo? Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 22 maart 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2014 (bewerkt) Nee. Het zijn allemaal opdrachten die gewoon op het forum gebeuren. Ik ben nu even weg. Kan dus niet gelijk alle vragen beantwoorden. Bewerkt: 22 maart 2014 door Crazy-Ghost Reageren
TekaLoca Geplaatst: 22 maart 2014 Rapport Geplaatst: 22 maart 2014 Ik ga er van uit dat het wel duidelijk wordt wanneer de opdrachten er zijn? Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 22 maart 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2014 Ja. Er zal steeds een opdracht komen waar alles (volgensmij) heel duidelijk vermeld wordt. Als je de opdracht ziet snap je het gelijk veel beter. Reageren
Michael Geplaatst: 22 maart 2014 Rapport Geplaatst: 22 maart 2014 Als ik eerlijk ben vind ik deze Contest heel erg vaag. Normaal ben ik meteen op de hoogte om het hoofdpost te lezen van de Contest. Gaan jullie de deelnemers nog veel meer updaten met de huidige zaken en meer informatie over de Contest zelf? En zou ik eigenlijk mogen vragen waarom jullie hebben besloten voor een limiet deelnemers? Dat is namelijk een beetje jammer voor de mensen die dan nog wél willen meedoen. Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 22 maart 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2014 We hebben een limiet ingesteld omdat we anders nooit kunnen inschatten hoeveel opdrachten er komen. Per opdracht valt er 1 iemand af. We hebben op dit moment 7 opdrachten en een finale. Als we geen limiet doen weten we nooit hoeveel opdrachten we moeten maken en ben ik bang dat we zo te weinig hebben. We willen 100 procent zeker genoeg hebben en alles klaar hebben liggen als het begint. Reageren
Thundercover Geplaatst: 22 maart 2014 Rapport Geplaatst: 22 maart 2014 Wellicht kan je kijken naar het laten afvallen van meerdere deelnemers per opdracht. Zeker in het begin kan ik mij voorstellen dat leden die zich inschrijven toch niet actief genoeg zijn of de hele contest vergeten. Dan is het zonde als zij plekjes bezet houden en er vervolgens niets mee doen, terwijl er genoeg andere leden zijn die zich wel graag willen inzetten. Ik ben benieuwd naar de opdrachten. Reageren
SpacyColours Geplaatst: 22 maart 2014 Rapport Geplaatst: 22 maart 2014 Moet je trouwens iets van het boek of de films van Sjakie en de Chocoladefabriek weten voor deze wedstrijd? Zo ja, dan schrijf ik me wel uit en gun ik de 11e plek aan iemand anders. Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 23 maart 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2014 Wellicht kan je kijken naar het laten afvallen van meerdere deelnemers per opdracht. Zeker in het begin kan ik mij voorstellen dat leden die zich inschrijven toch niet actief genoeg zijn of de hele contest vergeten. Dan is het zonde als zij plekjes bezet houden en er vervolgens niets mee doen, terwijl er genoeg andere leden zijn die zich wel graag willen inzetten. Ik ben benieuwd naar de opdrachten. Meerdere mensen kan echt niet de opdrachtrn zijn voor een afvaller gemaakt. We werken wel met wissels. Als jij je dus nu nog wel inschrijven en iemand die doet niet actief mee wordt hij vervangen. Ik zag bijv. iemand inschrijven met heel weinig posts de kans is groot dat hij niet zo actief is Moet je trouwens iets van het boek of de films van Sjakie en de Chocoladefabriek weten voor deze wedstrijd? Zo ja, dan schrijf ik me wel uit en gun ik de 11e plek aan iemand anders. Nee. Bij een opdracht is het handig voor de rest is het echt niet nodig. Reageren
Nyltje Geplaatst: 23 maart 2014 Rapport Geplaatst: 23 maart 2014 Dit begrijp ik niet: Regels: -Elkaar bedriegen en voorliegen mag. Dit geldt bij elk spel. C) Hendrik heeft zijn koppel allang gevonden maar wil een grapje uithalen hij zegt tegen Jan dat hij ook een chocoladereep heeft. Jan is voor de gek gehouden en moet daarom 5 munten betalen aan Hendrik.Je mag bedriegen, maar het mag niet.. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 23 maart 2014 Rapport Geplaatst: 23 maart 2014 Ik snap er werkelijk geen hol van, C-G. Het zal vast aan mij liggen maar ik heb echt geen idee wat de bedoeling nu is. Sorry, echt waar! Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 23 maart 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2014 Je mag elkaar voorliegen. Bij deze opdracht kan je dus zeggen dat je hetzelfde hebt maar dat is eigenlijk niet zo. Als die andere persoon daar intrapt en naar mij stuurt dat hij met jouw een koppeltje is, dan krijg jij 5 muntjes van hem. Snap je het nu? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.