Jump to content

[OV] Vragen: Sjakie en de Chocoladefabriek.

Recommended Posts

Geplaatst:
Ik snap er werkelijk geen hol van, C-G. Het zal vast aan mij liggen maar ik heb echt geen idee wat de bedoeling nu is. Sorry, echt waar! :7

Iedereen heeft een snoepgoed gekregen, de bedoeling is om degene die hetzelfde snoepgoed heeft te vinden. Maar er is ook iemand die bedorven snoep heeft gekregen. Als je je met die persoon linkt ben je af. Snap je het nu?

Geplaatst:
Hmm maar we moeten in dat opdrachten topic gaan discussiëren wat we hebben en met wie we willen?

Je moet de andere persoon zoeken, dat mag in PM, in het topic, op de chat, overal.

Geplaatst:

Hoe zeg je dat dan? Vraag je dan gewoon 'Heb je een zuurstok? Heb je een koekje? Heb je kauwgum?' :?

Geplaatst:

Nouja eigenlijk niet. Anders is het een beetje lullig als je iemand hebt die niet zo actief is. Maar ik hoop dat iedereen hier een beetje actief mee bezig gaat.

Geplaatst:

Je mag elkaar voorliegen. Bij deze opdracht kan je dus zeggen dat je hetzelfde hebt maar dat is eigenlijk niet zo. Als die andere persoon daar intrapt en naar mij stuurt dat hij met jouw een koppeltje is, dan krijg jij 5 muntjes van hem. Snap je het nu?

Wat bedoel je dan met C?

C) Hendrik heeft zijn koppel allang gevonden maar wil een grapje uithalen hij zegt tegen Jan dat hij ook een chocoladereep heeft. Jan is voor de gek gehouden en moet daarom 5 munten betalen aan Hendrik.

Geplaatst:

Je mag elkaar voorliegen. Bij deze opdracht kan je dus zeggen dat je hetzelfde hebt maar dat is eigenlijk niet zo. Als die andere persoon daar intrapt en naar mij stuurt dat hij met jouw een koppeltje is, dan krijg jij 5 muntjes van hem. Snap je het nu?

Wat bedoel je dan met C?

C) Hendrik heeft zijn koppel allang gevonden maar wil een grapje uithalen hij zegt tegen Jan dat hij ook een chocoladereep heeft. Jan is voor de gek gehouden en moet daarom 5 munten betalen aan Hendrik.

hendrik heeft al een "goed gekeurd " koppeltje met iemand bijvoorbeeld hendrik heeft een snicker en Frits ook. maar verder weet niemand dit

klaar ze zijn door naar de volgende ronde.

Maar Hendrik denkt ik wil meer verdienen, en denkt als ik nou doe alsof ik een chocoladereep heb, misschien denkt Jan dan wel dat hij een koppel met mij kan maken.

alleen blijkt dit neit zo te zijn en is Jan er ingeluisd.... en mag als straf 5 muntjes aan Hendrik betalen

Geplaatst:

Even op de vraag van het andere topic:

Wat kan je met die muntjes trouwens? Peperdure dingen kopen, of gewoon in een put droppen?

In de komende opdrachten, moet je zoveel muntjes mogelijk verdienen. Maar je kan je ze ook verliezen. In de laatste opdracht (de finale dus), komt er een opdracht met de muntjes. Hoe meer muntjes je hebt, hoe groter de kans is dat je wint.

• 1 maand later...
Geplaatst:

Poker op een forum, of eigenlijk slow poker :puh:. Geniaal! alleen is het jammer dat jullie mijn pokerface nu niet kunnen mee maken.

Geplaatst:

Even op de vraag van het andere topic:

Wat kan je met die muntjes trouwens? Peperdure dingen kopen, of gewoon in een put droppen?

In de komende opdrachten, moet je zoveel muntjes mogelijk verdienen. Maar je kan je ze ook verliezen. In de laatste opdracht (de finale dus), komt er een opdracht met de muntjes. Hoe meer muntjes je hebt, hoe groter de kans is dat je wint.

Ik heb de meeste, dat is een meevaller :bier:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...