mekane Geplaatst: 22 maart 2014 Rapport Geplaatst: 22 maart 2014 (bewerkt) Hoi, ik heb gta iv vandaag opnieuw gekocht omdat ik disc1 kwijt was netjes opnieuw geinstaleerd nu is me probleem : eerst als ik me spel opstartte wachtte tot na de intro van de logo's en op "home" drukte dan kreeg ik netjes het main menu en inlog scherm van windows live. Netjes me account ingevoerd alles me gta iv geupdate tot de laatste versie. Toen vervolgens wou ik spelen dat ging ook gewoon dus ik rij naar Romans huis. Vervolgens wil ik in de multiplayer ik switch ff naar windows voor muziek ik ga weer terug loopt gta iv vast. Ik herstart de game ik word netjes ingelogd automatisch. En nu blijft gta hangen na de intro van de logo's ik heb op de site van R* gekeken en een commandline ingevoerd maar het heeft geen effect de commandline die ik heb toegevoegd is : -novblank Ik heb ook de combaliteitmodus ingeschakeld windows XP service pack 3 en dat de computer hem start als administrator. Wie o wie kan mij helpe ik heb windows 7 home premium 64 bit Bewerkt: 22 maart 2014 door mekane Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 25 maart 2014 Rapport Geplaatst: 25 maart 2014 Aangezien het daarvoor werkte kan je de meest kennisloze, maar vaak ook de beste, oplossing proberen: het spel herinstalleren. Het zal eventjes duren, maar dat lost vaak het overgrote deel van de problemen op. Als je multiplayer speelt dan 'mag' je eigenlijk ook niet switchen naar het bureaublad, dan zal je altijd een foutmelding krijgen (nog zo'n slecht designelement van het spel). Al heb ik wel nog nooit meegemaakt of gehoord dat hierna het spel helemaal niet meer werkte. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.