StudioFreak Geplaatst: 23 maart 2014 Rapport Geplaatst: 23 maart 2014 Yow mede gta fans! Ik heb een vraagje: Ik speel GTA: SA op mijn windows rt tablet. (Gedownload via de windows store) Mijn vraag is nu dus: Kan je cheats en/of mods gebruiken in de mobile versie van San Andreas? Alvast bedankt! Reageren
JustDoIt. Geplaatst: 23 maart 2014 Rapport Geplaatst: 23 maart 2014 Ja, je kunt simpele mods uitvoeren zoals savegames en andere muziek (zijn .mp3 bestanden) Maar cleo mods (carspawner, supermanmod) werken alleen op geroote android telefoons/tablets. Op alle 3 de platformen (iOS/Android/Windows RT) werken nog géén map mods, er bestaat nog geen editor hiervoor. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 23 maart 2014 Rapport Geplaatst: 23 maart 2014 In aanvulling op JaggysModz: CLEO mods werken alleen voor Android, maar .scm mods kunnen eveneens op Android en op een jailbroken apple-toestel. Geen idee of en hoe .scm werkt op andere platforms, maar ik vermoed dat dat ook mogelijk is. Reageren
StudioFreak Geplaatst: 23 maart 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2014 Bedankt! Nog even een vraagje :$ : Hoe moet je die kleine mods uitvoeren? Op de pc weet ik het wel, maarja... Nogmaals bedankt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.