Crazy-Ghost Geplaatst: 23 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2014 (bewerkt) Sjakie en de chocoladefabriek Georganiseerd door xCrazyShotgun en Crazy-Ghost. De wereldberoemde Mathijs Wonka zat in zijn stoel na te denken wat er met zijn fabriek moest gebeuren. Hij was zelf ook de jongste niet meer en zijn enige erfgenaam, Robin, was een idioot die nooit iets goed kan doen. Mathijs Wonka had de Wonka-fabriek vele jaren geleden opgericht en in die tijd was het uitgegroeid tot een van de beste snoepfabrieken ter wereld. Al jaren lang moest hij alles regelen in zijn fabriek en er voor zorgen dat het beter blijft verkopen dan concurenten als Pluto en Sticker. Hij werd ookal een dagje ouder en moest een erfgenaam hebben die de fabriek kon blijven runnen als hij er niet meer was. Hij schreef een berichtje en plaatste het op internet.. Regels: -Berichten van de spelleiders doorsturen of tonen aan andere spelers zorgt gelijk voor uitsluiting van het spel. -Elkaar bedriegen en voorliegen mag. Dit geldt bij elk spel. -In discussies hebben de spelleiders altijd gelijk. [table=simple] Spelers: 1. @Nyltje|20 muntjes 2. @Bassieboy35|40 Muntjes 3. @Recruut|30 muntjes 4. @Ezra24rct3|30 muntjes 6. |20 muntjes 7. @TekaLoca|25 muntjes 8. @Krikke1992|30 muntjes 9. @Dexist|25 muntjes 10. Aspyxiated|40 muntjes 11. @SpacyColours|20 muntjes[/table] Bewerkt: 29 maart 2014 door Crazy-Ghost Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crazy-Ghost Geplaatst: 23 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2014 (bewerkt) Opdracht 1: Al snel vormde er lange rijen bij de poort van de Wonka-Fabriek, iedereen wilde de fabriek overnemen. Uit alle mensen koos hij 11 jongere die nog kans op de fabriek. Volgens een van de jongere, die niet wordt genoemd omdat hij een te moeilijke naam heeft, heeft iedereen van deheer Wonka snoep gekregen. De bedoeling is om degene te vinden die het zelfde heeft. Maar pas op! Er is ook iemand die bedorven voedsel heeft gekregen. Als je je met die persoon linkt mag je naar huis en maak je geen kans meer op de chocolade fabriek. Mogelijke scenario's A) Iedereen vindt zijn koppel. De persoon met het bedorven voedsel valt af. B) Jan heeft een chocoladereep en linkt zich met Willem die bedorven voedsel heeft. Jan is dom en valt af. C) Hendrik heeft zijn koppel allang gevonden maar wil een grapje uithalen hij zegt tegen Jan dat hij ook een chocoladereep heeft. Jan is voor de gek gehouden en moet daarom 5 munten betalen aan Hendrik. Bewerkt: 23 maart 2014 door Crazy-Ghost Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 23 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2014 Deze jongen is op zoek naar een metgezel. Maar ben jij de ware voor mij? Ik kan jou iets bieden, het heeft alleen niet veel kleur, en het is eigenlijk best klein. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recruut Geplaatst: 23 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2014 (bewerkt) Ik ben opzoek naar de persoon die plat denkt en niet van een flauw grapje houdt, ook mag je geen zoete broodjes bakken. Bewerkt: 23 maart 2014 door Recruut Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 23 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2014 Ik hou van zure dingen. Jij ook? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 23 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2014 Sorry ik zoek liever iets frissers Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recruut Geplaatst: 23 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2014 (bewerkt) Ooh ja ik hou ook van die dinge Bewerkt: 23 maart 2014 door Recruut Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 23 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2014 "Hoi vriendjes, jullie komen niet echt op een opportuun moment! Zie je, Boer Potter heeft mijn honing ontvreemd, en er zit niets anders op dan die trol te liquideren! Derhalve hak ik nu met mijn Engelse sleutel zijn remkabels kaduuk, zodat hij straks met zijn Oldtimer en al een bergkloof afduvelt. Zonde van zijn auto maar er zit niets anders op. Dag" Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 23 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2014 (bewerkt) Ok, wie heeft geen zuurstok? Bewerkt: 23 maart 2014 door Nyltje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recruut Geplaatst: 23 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2014 nyltje het kan ook wel iets suptieler, het juist de truc dat niemand weet wat je heb maar stuur me effe pb Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 23 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2014 nyltje het kan ook wel iets suptieler, het juist de truc dat niemand weet wat je heb maar stuur me effe pb 'k heb m'n bericht geedit. Nu beter? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recruut Geplaatst: 23 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2014 Jaa dat komt al in de buurt. ben trots op je Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 23 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2014 Jaa dat komt al in de buurt. ben trots op je Ik doe ook al mee met Wie is de mol? 2052. Ik ben niet de mol. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 23 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2014 Wat kan je met die muntjes trouwens? Peperdure dingen kopen, of gewoon in een put droppen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recruut Geplaatst: 23 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2014 Het zijn chocolademuntjes wees blij, wie 0 muntjes heb is weg debnk ik :/ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.